Hírek

Második lett a Honda Endurance Racing csapata

 

honda endurance racing 2A verseny utolsó óráiban világossá vált, hogy ez lesz a hosszútávú-világbajnokság egyik legizgalmasabb és legemlékezetesebb összecsapása, miután a Honda Endurance Racing alakulata felzárkózott a futamot vezető SRC Kawasaki egysége mögé.

Nem sokkal a leintés előtt még kiállt a 111-es Honda egy – tankolással egybekötött – boxlátogatásra, hogy biztosan elegendő legyen az üzemanyag a leintésig, ám ezzel hátrányba került, és kérdésessé vált, hogy lesz-e elég idő ismét felzárkózni az élre. A pilóták és szerelők közös álma akkor foszlott szét, amikor a verseny utolsó negyedórájában újra bejött a pályára a felvezető autó, meggátolva, hogy nyílt csatában dőljön el az elsőség sorsa. Így végül másodikként zárt a Honda Le Mans-ban, de a csapattagoknak nem lehet oka búslakodásra, elvégre a dobogó második foka is megsüvegelendő eredmény a Honda CBR1000RR Fireblade SP2-vel pályára lépő, szinte teljesen új alakulatnak.

Balszerencsés hétvégét tudhat maga mögött a jelenlegi bajnok, az F.C.C. TSR Honda France, melynek versenyzője, Mike di Meglio még a viadal első harmadában hatalmasat esett. Sajnos hiába javították meg rekordidő alatt a Fireblade-et, illetve küldték vissza a pályára Megliót, Freddy Foray-t és Josh Hookot, ugyanis versenyzőik felzárkózás közben újabb hibát észleltek, s ezért ismét a boxba rendelték a motort.

Ezúttal a nyolcadik helyről kényszerültek kiállni fékhiba miatt, mely következtében gyakorlatilag a teljes fékrendszert kicserélték a motoron. A beavatkozás után Forey igyekezett behozni az elvesztegetett perceket, de sajnos összeütközött egy másik motorossal, és csúszás közben súlyosan megsérült a CBR erőforrása. Szinte az összes motorolaj elfolyt és több létfontosságú alkatrész megsérült, ezért a szerelők újabb két órát dolgoztak a boxban, hogy helyrehozzák a balesetben megsérült gépet.

Kitartásukra jellemző, hogy végül talpra állították a Fireblade-et, és ha nem is küzdhettek a pontszerző helyekért, becsületből végig csinálták a 24 órás versenyt, és a 35. helyen értek célba.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük