Hírek

Pink férje nem akar több gyereket

pink indian scoutKét gyerek elég. Legalábbis ez derül ki Pink Instaposztjából, miszerint Carey Hart nem akar többet. Inkább épített feleségének egy új motort.

Az ex freestyle motokrossz versenyző manapság az Indian motorkerékpárok megszálllotja. Habár azt mondja, hivatalosan nem foglalkozik motorépítéssel, mert akkor nem tudná beletenni a szívét, azért a feleségének nem tudott nemet mondani.

Április közepént posztolta, hogy elkészült a feleségének épített Indian Scout. Azért erre a modellre esett a választás,mert Pink a gyári verzióját is szerette ennek a modellnek.

Carey azt írta, hogy elsősorban a kezelhetőségre, a külsőre és a kényelemre fókuszált az építésnél. Ebből mondjuk kicsit azt érzem, hogy a januárban vásárolt különleges, épített Harley nem felelt meg ezeknek a kívánalmaknak.

A könnyű, szénszálas Brock’s V-Twin kerekek Dunlop gumikat kaptak, elöl-hátul Beringer fékekkel és Galfer tárcsákkal letek felszerelve, a még nagyobb fékerő eléréséért. A futóművet Fox teleszkópok erősítik.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

 
 
 

 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 
 
 
 

 
 

 
 
 

Can’t wait for wifey to get out on her new @indianmotorcycle #Scout I did up for her. Didn’t go to crazy on it since she really likes the stance on the stock bike. Just mainly focused on the handling of it, cosmetics, and comfort. Carbon fiber @brocksvtwin wheels to make it turn easy & @ridedunlop Soft compound tires, @beringerbrakes front and rear calipers w/ @galferusa rotors drastically increases stopping power, and @fox shocks. @jake_barnstorm knee cut tank to narrow it up for her, @sscycle exhaust & @zippersperformance air intake to wake up throttle response. @rolandsandsdesign Bar relocator to get the bobber bars a bit closer to her. Had fun making the sissy bar, and helps her store gear on long rides. Also hid some @rizoma_official lights on the back of the bike to reduce some of the bulk. @saddlemen Made a comfy seat for it as well. @airtrix killed it on the copper paint. Counting the days until we are out on the highway!!! Most of these parts you can get through @dragspecialties at your local dealer!

Carey Hart (@hartluck) által megosztott bejegyzés,

A tankot Jake Barnstorm készítette. A térdnél bevágott forma lekeskenyíti a gyári méreteket így a nem túl magas Pinknek is könnyebb vezetési élményt tesz lehetővé. A motor S&S kipufogót és Zippers Performance légszűrőt kapott.

A motorra egy Roland Sands Desing márkájú kormánykiemelőt is tettek, hogy Pink jobban elérje a bobber stílusú, széles kormányt. Carey a sissy bart (az egyedi háttámlát) maga készítette,hoyg felesége a hosszú túrákon könnyebben tudjon csomagolni a motorra.

A motor hátuljába Rizoma világítást rejtett el, hogy kevesebb legyen a sallang, a kényelmes ülést pedig a Saddlemen készítette. A rézszínű fényezést az Airtix követte el.

Arra a kérdésre, hogy vajon mennyit ér ez a motor, Carey Hart annyit válaszolt, hogy kb. 15 000 dollár (kb. 4,5 millió forint) értékű extra és fényezés került rá, és ehhez még hozzá jön az építési idő, és ha jól értem, ebben nincs benne a motor alap ára sem, szóval 10 millió forint körül még nem áll meg ez a motor.

Ahogy Carey írta még a hónap közepén, már alig várta, hogy végre elinduljanak együtt túrázni. Végül néhány napja sikerült együtt gurulniuk feleségével, aki már az új motor nyergében pózolt. Náluk így néz ki egy randi. Mindig tudtam, hogy Pink egy igazi vagány motoros nő.


instagram   Ha már regisztráltál az Instagramon, kövesd a Csajokamotoront és NaNát is!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük