CsajokMotoros csajok

Egérke

egerke 01Engedjétek meg, hogy megosszam veletek motorozni vágyásom történetét, ami valahol réges-régen, talán 4 éves koromban kezdődött.

Már kiskoromban is fiús természetű voltam, nem szerettem babázni, viszont gokartozni, csúzlizni annál inkább. Nyaranta a nagyszüleimnél töltöttem hosszú hónapokat. Imádtam a nagypapám, mindig mindenhová cipelt magával és minden érdekességre megtanított. Egy régi oldalkocsis Pannóniája volt. Imádtam mikor vitt, szerettem az oldalkocsiban is ülni, de mögötte még nagyobb élmény volt. Már akkor elhatároztam, ha nagy leszek én is motoros leszek.

Teltek az évek, sajnos a nagypapám elment, a motort elajándékoztuk, és egyedül maradtam a családban a motorokért való rajongásomban. 18 éves koromban bepróbálkoztam szüleimnél, hogy szeretnék motoros jogosítványt szerezni, de igen egyszerűen elhárították kérésemet és sajnos sikeresen le is beszéltek a dologról. Amikor csak tehettem azonban mindig motorra ültem, vagy vittek, vagy titkos kis mellékutcákban, erdőkben próbálkoztam motoros tudásra szert tenni. Elég erőszakos és makacs természetemből adódóan el is határoztam, ami késik nem múlik.

És hála az égnek a vágyam így 27 éves koromra – noha még nem teljesen – 95%-ban már teljesült!!! Tudtam, csak akkor érhetem el, ha a sarkamra állok és önerőből mindent elkövetek érte. Szerencsére egy társam is akadt, aki segített ebben. A félretett kis pénzemből néhány hét vívódás után vettem egy új Honda CBF 600S gyönyörű kis fekete angyalt! Nehéz döntés volt, még jogosítvány nélkül, de nem bántam meg, sőt!

Hihetetlen erőt ad, mikor lemegyek a garázsba, és megsimogatom, vagy kicsit felülök rá. És így a kész tényekkel már a szüleim sem tudtak mit kezdeni, hát áldásukat adták a dologra. Egy hónappal ezelőtt beiratkoztam a motoros suliba. A KRESZ és a rutin már sikerült, és reményeim szerint 2-3 héten belül a városim is sikerülni fog. Akkor reszkessetek országutak! …Persze nem a gyorsaságomtól…

Egy kicsit féltem kezdetben, hogy nem lesz e túl nagy nekem ez a motor. Annyi balesetről hallani sajnos, és mint állandó autóvezető, én is tapasztaltam már szörnyűségeket az utakon. Az első rutin órán azonban elszállt a félelmem! Drága jó Tibi bácsi megnyugtatott. Egy kör után a 125 cm3 motorról ráparancsolt az 500 cm3-re, és úgy éreztem, nincs mitől félnem.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Egérke profiljaMég a minimum rutin óraszámot sem kellett lemotoroznom, egyből vizsgára küldött és (a Csajokamotoron.hu-s pólómban) elsőre sikerült is!!! Annyit mondott, hogy régen volt ilyen jó lány tanítványa, és szerinte én motorra születtem! Annyira jó érzés volt, és persze a motorozás is. Kimondhatatlanul jó érzés érezni a szelet, a napot, a sima utat és a szabadságot!!!

Remélem, mire ezeket a sorokat olvassátok, már meglesz a jogosítványom és az én kis fekete angyalom kikerül a garázsból, az udvarból, a kis mellékutcákból és róhatom az országutakat. Biztosan találkozni fogunk!!! Vigyázzunk magunkra és egymásra csajok!!!

Drága, édes nagypapám köszönök mindent, és remélem onnan fentről büszke vagy rám!egerke 02egerke 03

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük