CsajokMotoros divat

A fele más méret: IXS Carmen nadrág teszt

Végül az XL-es nadrág jó lett. Igaz, akkor ott a yamahás kolléga előtt csak futólag húztam fel. Már attól fellélegeztem, hogy nem kellett XXL-est kérnem. Egyébként S-től XXXL-ig kapható a nadrág minden csípőméretre. Ha ez még nem lenne elég, választhatunk rövidebb vagy hosszabb fazont is belőle, amit DL vagy DK rövidítés jelöl a méret előtt. Lévén német márka, ebben az esetben L = lang, vagyis hosszú, K = kurz, vagyis rövid.

 

Az első próba alkalmával egy tesztmotorra kellett felülnöm az új nadrágban, a sportos üléspozíciót pedig igen nehezen kiviteleztem. Először a termobélést távolítottam el – 20-25 fokos hőmérsékletben talán ennyi is elég lesz. Igen ám, de így nem a jó, pihe-puha bélésanyag ért a bőrömhöz, hanem a nadrág necces belseje. Úgy döntöttem, felveszek egy harisnyát…

Második próbánál már jobban ment a kuporgás a nyeregben, de a hasamat még mindig nyoma az övrész. Újabb ötlet: nem akarok elesni, úgyhogy a csípőprotektor sem kell. Így ismét nyertem kb. egy centimétert körméretben. Az IXS kabátommal volt egy kis dilemmám, hogy vajon jó méretet rendeltem-e belőle, mivel a dereka rövidnek tűnt, de egyébként mindenhol máshol tökéletes. Bár jobban örültem volna, ha a nadrág és a kabát egy méret, a végső bizonyság az volt, amikor összecipzáraztam az alsót a felső résszel, és a motorra ülve nem tűnt rövidnek így sem.

Még több kép a galériában!

Sosem használtam még így egyik ruhámat sem, mert általában nem ugyanaz a márka volt a nadrág és a kabát. Habár a kabátokon rajta volt a cipzár másik fele, sosem vettem a fáradságot, hogy rávarrjam valamire. A Carmen nadrág és a Chantal dzseki – igaz, nem ugyanaz a kategória, mert a dzseki nem GORE-TEX® – tökéletesen összeillik. Ezzel a módszerrel pedig a vesevédőmre sem lesz szükségem. Persze nem is férne be a nadrág derékrészéhez.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A kategóriakülönbség menet közben volt érezhető, amikor a hűvösebb, őszi időben a kabátot béléssel együtt kellett viselnem, a nadrág pedig bélés nélkül is meleg volt. Igaz, ott volt alatta a harisnya is. A térdprotektor helye kényelmes, de praktikusan egy külső cipzáros zseben keresztül kivehető, illetve a tépőzár segítségével feljebb vagy lejjebb helyezhető, ha valakinek úgy jobb lenne.

Amit a katalógus szintén nem említ, hogy a kabáthoz hasonlóan a nadrágon is vannak fényvisszaverő csíkok. Sötétben jó szolgálatot tesz, és nappal nem látszik, mint a kukás mellényeken, mert a kabát színével megegyező, fekete bevonatot kapott. Viszont a Cinzia csizmán a vaku segítségével sem sikerül felfedezni a fényvisszaverő részeket.

Tehát a teszt jól sikerült, a Carmen nadrág tökéletesen szerepelt. Biztos vagyok benne, hogy a mostanihoz hasonló, hűvös, akár 10 fok alatti hidegben sem fogok fázni benne. Persze csakis béléssel. Ugyanerről a Chantal dzsekivel kapcsolatban nem vagyok meggyőződve, ugyanis legutóbb már vastag pulóverrel is átjárt a hideg. A Cinzia csizma pedig az eddigi tapasztalataim szerint szintén jól tartja a meleget.

Egyetlen dilemmám van a nadrággal kapcsolatban: míg az eddigi bélelt esőnadrágokat farmerra vettem fel, ez alá nem fér be a normál utcai viselet. Tehát ha olyan helyre megyek motorral, ahol hosszabb időt töltök el, váltóruhát kell vinnem. Persze a mostani divat úgy tűnik épp kedvez a motoros lányoknak. A legújabb, bőrhatású cicanadrágok tökéletesen beférnek a termonadrág alá harisnya helyett, így ha megérkezem, csak letolom a termot és máris divatos lettem. A probléma csak az, hogy cicanadrágot nem veszek fel mások előtt XL-es fenékre.

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük