CsajokTetkó a csajokon

Igen, így fogok kinézni idősen! Közöd?!

tattooage kampanySokszor adtad már ezt a választ, a „tudod, milyen kérdésre”. Igaz? A TattooAge holland kampánnyal azt a célt tűzték ki, hogy olyan idős embereket keresnek meg, s fotóznak le az otthonukban, akik büszkén vállalják a tetoválásaikat.

Nyár van. Kisváros. Állok a boltban. Érzem, hogy néznek. Oldalra fordulok. Egy nő megvető pillantások közepette rázza a fejét, a vállamon lévő Aliennel szemezve, aki szintén megvető pillantásokkal néz vissza a nőre – legalábbis a képzeletemben. De én biztosan!

Megtörtént eset. Nem is egyszer. Amikor Budapesten éltem, rám sem bagóztak a tetoválások miatt. Igen, meglátszik, hogy a kisvárosokban, ahol majdnem mindenki ismer mindenkit, ez így működik. Utáljuk kollektíven, aki eltér a normától – ez a jelmondat…

És igen, kérdezték már meg tőlem is, mint ahogyan tőled is: „Hogy fogsz kinézni, ha megöregszel? Majd megbánod! Minek csináltattál ennyi tetoválást? Nincs semmi értelme!”

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Aha, szerinted! – gondolom én mindeközben, majd az illendőséget félretéve, amit a számomra teljesen ismeretlen nő szintén elfelejtett, és beszól egy vadidegen embernek, akit nem is ismer… nos, visszaszólok neki, hogy „A maga bőre meg hogy néz ki, hiszen nincsen rajta egy tetoválás sem?! Hogy lehet így élni?”.

Meghökkenve és sértődötten elhagyja az eszmecsere helyszínét, majdnem félrelökve a bevásárló kocsijával. A plafonon vagyok, mondanom sem kell!

Ismerős a szitu? Azt hiszem, kinyomtatom a TattooAge holland kampányfotókat, a kedves, tetovált idős emberekről és majd mutogatni fogom lépten-nyomon az utcán. Ezek az emberek nem csak a tetoválásaikra büszkék, hanem a hozzájuk kapcsolódó történetekre is, melyeket mindig megosztanak a kampány munkatársaival.

Van olyan, aki már a 80-as évei során döntött a tetoválás mellett, de olyan is akad, aki ajándékba kapta, vagy egy szerette elvesztése inspirálta. A kampány üzenete tehát az, hogy bármi legyen is a történeted, sosem vagy túl öreg hozzá!

Forrás, fotó: femina.hu

tattooage kampany4tattooage kampany4tattooage kampany4tattooage kampany4

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük