CsajokMotorokMotoros csajokMotorozás

Hetényi Emese: nem a motort, hanem magamat sikerült eladnom

hetenyi emese 6

Oly annyira megtetszett a „bójakerülgetés” (ami a moto-gymkhana alapja), hogy elkezdtem erre alkalmas motort keresni. Akkor még szingliként volt időm ilyesmivel foglalkozni, ráadásul egy kölcsön motorral sikerült megnyernem egy ügyességi háziversenyt, ami arra is ráébresztett, hogy a Thundercat nem igazán erre a célra való, bár két év alatt 24.000 km-t tekertem bele. Így meghirdettem.

Gondolván arra, hogy motort általában férfiak vesznek, olyan képet is tettem fel, ahol a motoron ülök, hátha így többen megnézik a hirdetést. A trükk bevált, bár nem a motort, hanem magamat sikerült eladnom, mivel így talált rám jelenlegi férjem.

hetenyi emese 8

A Thundercat osztódott és lett belőle egy 1992-es FZR1000 Exup (mert hát a motor teljesítményéhez ragaszkodtam), valamint egy gymkhana-ra alkalmas, 1993-as XJ600S. Előbbit túrázásokra használtam, utóbbit átépítettük (mivel a gymkhana projekt a fent ismertetett motor eladási sztori miatt kútba ugrott) utcai használatra.

Mikor végre elkészült, nagyon csinos oldschool gép lett. Használtam egy nyáron át, de motorozási stílusunkhoz gyengének mutatkozott a filigrán csőváz, ezért inkább az eladás mellett döntöttem. Hamar el is vitték, azóta is megbecsült gép az új gazdinál.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Van egy rossz szokásom, miszerint esténként böngészem a használt motor kínálatot… Közelünkben leltem rá egy 2000-es évjáratú, FZS600 Fazerre, amit kb. annyiért kínáltak, mint amennyiért a kis XJ elhagyta a garázst. Elmentem, megnéztem és az az érzésem támadt, hogy ez a motor rám várt.

hetenyi emese 10

Szóltam is a páromnak és a szerelőnknek, hogy szakértői szemmel nézzék át ők is. Pozitív nyilatkozatuk után már át is adtam a bankókat a kereskedőnek. Így most jelenleg 2759 köbcenti áll a garázsban: az én ezredesem a kis Fazerrel, illetve párom 1200-as Banditja (ő még nem tudja, hogy a Yamaha a legjobb).

A jó öreg FZR helyhiány miatt most új gazdáját keresi, Fazerkével pedig összekötjük a kellemeset a hasznossal: vendéglátóként, szállásadóként szeretettel fogadjuk a motorosokat is, akiknek igény esetén túrákat, vagy vezetéstechnikai tréningeket szervezünk. Ebben, a hétköznapi ügyintézésben és a nyári túrázásokban hűséges partner most a két túragép.

Széles utat mindenkinek!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük