HírekMotorokMotorozás

Elárvereznek egy 1982-es, 0 kilométeres Yamaha TZ500-at

1982-es, 0kilométeres Yamaha TZ500 árverésen

Miután az Egyesült Királyságban és Olaszországban is magángyűjteményekben töltötte az éveit és az épségének megőrzése érdekében gondosan, szárazon tárolták, teljesen érintetlen állapotban maradt fenn az az 1982-es Yamaha TZ500, amelynek az óráján megdöbbentő 0 mérföld van.

A Collecting Cars speciális autóipari piactér által meghirdetett, 1982-es gyártású közúti versenygépet soha nem lovagolták, és a jelentések szerint teljesen eredeti állapotában van, még a gumiabroncsok is az eredetiek, vagyis 40évesek.

A TZ500 a legendás YZR500 leszármazottja, amelyet Kenny Roberts, a GP bajnok motorversenyző tett híressé. Egy 500 köbcentis, kétütemű soros, négyhengeres motor hajtja, amely körülbelül 115 lóerős. Ez a “J sorozatú” példány számos kozmetikai változtatást tartalmaz elődeihez képest.

Edward Lovett, a Collecting Cars alapítója elmondta:

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

“Az indulás óta csapatunk több mint 170 ikonikus és gyűjtői motorkerékpárt értékesített, többek között egy Honda RC213V-S-sel új világrekordot állítottunk fel egy japán motor árverésén. Jelentős globális érdeklődésre számítunk az újszerű 1982-es Yamaha TZ500 iránt, és bár valószínűleg egy másik magángyűjtemény fogja megszerezni, fantasztikus lenne látni, ahogy a pályára kerül, hogy rendeltetésszerűen használják.”

A Honda RC213V-S megdönti az aukciós világrekordot

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük