HírekMotorbemutatóMotorok

Can-Am Spyder: egy elit nemzetközi motoros szubkultúra járműve

Can-am RykerDPS – Dynamic Power Steering – Dinamikus szervokormány

A jármű-stabilitási rendszer mellett minden Can-Am Spyder F3 és RT modell dinamikus szervokormánnyal van felszerelve. Ez a számítógép-vezérelt, választható rásegítésű segéd a jármű sebességének és a kormányzási szögnek megfelelően állítja be a szükséges rásegítést. Ennek eredményeként a jármű mindig könnyen manőverezhető és kormányozható, még nagyon alacsony sebességnél is.

Félautomata és CVT váltók

A 2021-es összes Spyder modell 6 sebességes félautomata sebességváltóval rendelkezik. A kifinomult hidraulikus tengelykapcsoló rendszernek köszönhetően az erőátviteli rendszer a könnyű kezelhetőségről, a kitűnő manőverezhetőségről, a magabiztos vezérlésről és az üzemanyag-takarékosságról szól.

A Can-Am Ryker modellek CVT automata sebességváltóval rendelkezik, amely folyamatosan változó áttételével könnyed váltást biztosít, hogy a jármű teljesítményét és üzemanyag-hatékonyságát tökéletes egyensúlyban tartsa.

Cruise Control – sebességtartás

Egyszerű, egykezes működtethetőségének és gyors reagálásának köszönhetően a motorosok könnyedén beállíthatják a kényelmes utazási tempót.

A magyar földutaknak Can Am Ryker-el vágj neki!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Nem véletlen, hogy a Can-Am On-Road Trike-ok, különleges elit szubkultúrát képeztek egész Európában: a nemzetközi Spyder találkozók kiemelt turisztikai és társasági eseménynek számítanak Európa szerte. Egyrészt a közel ezer egyedi kiegészítőkkel felszerelt háromkerekű motor önmagában lenyűgöző látvány, másrészt számos befolyásos üzletember, politikus és ismert személyiség hódol a Spyderezés semmihez sem hasonlítható szenvedélyének.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük