MotorbemutatóMotorok

Bull, Isti choppere – A CZ-k legszebBIKA

jawa czetka bull videk 8A lánckereket kisebb fogszámmal újrafogaztattam. A kidörrentő gyári maradt. A légszűrő kismértékben túlnyomásos. Az ülésvázak saját gyártmányúak, és a hátsó tartalmaz egy kisebb csomagteret is.

A hátsó sárvédő szintén saját, és az ülésvázhoz van rögzítve. A háttámla és a csomagtartó korracél, és a vázmerevítéssel együtt szintén saját munka. A hátsó lámpa a gyári, sőt annak ellenére, hogy felfogatása erősen módosult, a gyári pozícióban is van!

Az oldaltáskák lemezvázasak, és műbőrrel vannak bevonva. A kapcsolótömb erősen módosított Yamaha SR 125, a bal karkonzol TSúzlié volt valaha. A markolatok és taposók az eredeti gumialkatrészekből vágott szeleteket esztergált alu darabokkal váltogatják.

Az első pár index Kawa Eliminator, a hátsó Honda CB 750. Isti nagyon komoly részt vállalt motorja megépítésében, az együtt végzett (ökörködésben bővelkedő) munka tovább erősítette barátságunkat.

Még több épített motor Vidéktől

jawa czetka bull videk 2Köszönet a segítségért: Krisztián, Jánki Isti, Tusi (villany), Jocó (villany), Maci, Németh Józsi bá’(esztergálás), Nagy Karcsi bá’, Szilvi (kárpitozás), Tonomár Tibor (fogazás), Sáhó Műhely (aluhegesztés), Falu Lőrinc (hegesztés), Kristofóri Szabi (csőhajlítás), Süle Karcsi, Závodi Imibá’, Lajkó Józsi, és még sokan mások!

Néhány szó a vas sorsáról

Isti is igen sokat kínlódott a villamossággal. Bevallom, ma már teljesen másképp csinálnám az egészet, rápattintanék egy ETZ generátort, vagy bármilyen másikat, csak 12V-osat. Nem sokkal később elcserélte a vasat, ami nekem rosszul esett. Csak később tudtam meg, hogy komoly gerincproblémái vannak, ezért el is múlt a megbántottságom.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A vas Vértesszőlősre került, innentől kikerült a látókörömből. Nem hiszem, hogy hajtják még. De ezt is elfogadtam volna saját vasnak, igaz, én ültettem volna a hátulján még, és egy díszítő szegecssort is raktam volna a hátsó ülés oldalára. Meg persze 12V-s generátort raknék rá.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Vidék

Üdv, Szeva! Vidék vagyok Kaposfőről, de 11 évig Győrben éltem, ott nagyon aktívan építettem motorokat. Elsősorban Jawákkal és CZ-kkel foglalkoztam, de sokféle vas fordult meg a kezeim közt. Jelenleg 50-esekkel dolgozom, csekély szabadidőmben, mert amúgy tanár, kétgyerekes apuka és falusi vagyok. Széles utat, balesetmentes motorozást!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük