Buborékfej bömbi – BMW R nineT Racer 2017 teszt
Nézzük is a motor járását!
Brümmögve megrázza magát életre keltéskor, és igen kellemes hangja van, szerintem megkenték a német bürokratákat, hogy átmenjen az Euro4-en.
Alapvetően fejnehéz, kb. mintha egy raptorral akarnál vitorlázni. A súlypontját a motornak kormány alatt elöl érzed a boxerek súlya miatt, ezt a sportmotorosok szokták szeretni, de nekem közúton nem érződött komfortosnak ez a fejenehéz dolog. Váltás közben mintha oldalba rúgnák a motort, de a konstrukcióhoz képes egészen finoman lehet rajta váltani.
Gázadás közben kicsit meghúzza magát a másik oldalra, ez szórakoztató menet közben, amikor gépészkedni kell, hol jobbra, hol balra rántja meg magát, mikor miért. A futóműve olyan semmilyen, az ABS bosszantóan gyorsan megindul, de legalább egy mozdulattal ki lehet kapcsolni. A fék harapósan fog, aztán szépen adagolható. A fogyasztása 5-6 liter körül mászkál, attól függően hogy mennyire tépi az ember a száját.
A motor legerősebb tulajdonsága a megjelenése. Ahol ezt leállítottam, három percen belül beszélgetés volt mindenféle vadidegen emberrel. A körforgalom mellett a rendőr megállt, amikor fotóztam, hogy miben segíthet, a Open Road festen meg körbeállták csodálni a hörlisek, hogy milyen gyönyörű és meséljek róla. Abszolute szociális a guriga, odacsal mindenféle csodálót maga köré, és elégedetten zsebeli be az imádatot.
Kinek ajánlanám?
Hááát… caferacerkedőknek, oldscool figuráknak, akik szeretik ha körberajongják a motorjukat, akik meg akarnak a vassal jelenni.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |