MotorbemutatóMotorok

Black Lady, avagy a profi Trophy

black lady videk 1A történet egy jól sikerült párválasztással indult, ugyanis akkori barátnőm bolondult a motorokért, és már régóta szeretett volna magának egyet.

Persze gondolhatod, „első kerék még éppen látótávolságban” stílusút. Mondom, ez kezdésnek kicsit erős lenne, és fejembe vettem, hogy megcsinálom neki nagyapja MZ Trophyját. Hát nem volt hanyatt esve az ötlettől.

Ellenben meglátott a neten egy átépített Trophyt. Lementünk megnézni Pécsre, és rövid alkudozás után megvettük. Mellette szólt, hogy a futómű már át volt építve, menet közben stabilnak tűnt. Ami igazán drága lett volna, az már kész volt rajta, és műszaki is volt a vason.

Elöl peregyes villa és kerék, hátul peregyes 16-os felni, lépcsős ülés, magas kormány, háttámla, Jawa csepptank. Na és otthon náluk alkatrész egy heggyel!

mz es 125 63A vas finoman szólva életveszélyes állapotban volt, mind a kusza villamos rendszert, mind a kókány fékeket, mind pedig a szétrepedt (!) kormányt tekintve. Sebaj, az albérletembe mentem vele, és nekiláttam.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az első fékkitámasztót (ami 3 db 0,5 mm-es lemezzel volt megtoldva) ugyanilyen típus méretre vágott hátsó kitámasztójával pótoltam, a csavart nagy szilárdságúval helyettesítettem. A villanyakat kicsit meg kellett igazítani, hogy a csapágy ne lötyögjön benne. A kormány helyébe a jól bevált Riga kormányt tettem.

black lady videk 4A karkonzolok és kapcsolók a jó öreg TSúzliról valók, de vadonatújak. A szívatóhúzó saját gyártmány, a kar viszont gyári. Az első lámpatest TSúzlié, teljesen beleültetett kilométerórával. A tank rögzítését meg kellett oldani, mivel eredetileg csak rá volt téve. Lecsavaroztam, és kétkomponensű fémragasztóval a lyukadást is megszüntettem.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Vidék

Üdv, Szeva! Vidék vagyok Kaposfőről, de 11 évig Győrben éltem, ott nagyon aktívan építettem motorokat. Elsősorban Jawákkal és CZ-kkel foglalkoztam, de sokféle vas fordult meg a kezeim közt. Jelenleg 50-esekkel dolgozom, csekély szabadidőmben, mert amúgy tanár, kétgyerekes apuka és falusi vagyok. Széles utat, balesetmentes motorozást!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük