Bajnokságra termett Suzuki GSX-R sportmotorok, GSX-S és SV utcai motorok indulnak 2023-ban
A Street – utcai motorkerékpár: GSX-S1000
A 2023-as GSX-S1000 célja mostantól a nagyobb irányíthatóság, agilitás és teljesítmény, hogy még izgalmasabb és élvezetesebb legyen a motorozás élménye, miközben megfelel a világszintű károsanyag-kibocsátási előírásoknak. A GSX-S1000 fizimiskája egy feszes és feltűnő csomagban érkezik, amely készen áll arra, hogy felkeltse a figyelmet és birtokba vegye az utcákat.
A stílus azonnal felhívja a figyelmet a 2023-as Suzuki GSX-S1000-re. A feszes, szögletes stílus egyértelművé teszi, hogy ez a könnyű és izmos, naked sportmotor komoly versenyző. Nehéz nem megbámulni az egymásra helyezett LED-es fényszórókat, amelyek egy minimalista motorházban kaptak helyet, és a szögletes hűtővédő burkolatból kiemelkedő, MotoGP-ihlette szárnyak között helyezkednek el.
A GSX-R-alapú motor egyértelmű üzenet másoknak, hogy ez a motorkerékpár nagyobb csúcsteljesítményt produkál, a felfokozott nyomatékgörbével, amely az utcát uraló teljesítményt nyújt. A motorosok ezt a teljesítményt az elektronikus Ride-by-Wire gázkarokkal és a Suzuki Clutch Assist System (SCAS) legújabb verziójával tarthatják kordában, amely a váltást és a motorfékezést simítja el.
A futómű még több GSX-R DNS-t tartalmaz az alumíniumból készült, kétágú vázszerkezettel és a szupermotos lengőkarral. A felfüggesztés teljesen állítható, fordított KYB villával és könnyen állítható hátsó lengéscsillapítóval rendelkezik. A fékezési teljesítmény a kettős, ABS-sel felszerelt, radiális, négydugattyús Brembo első féknyergek és 310 mm-es úszó féktárcsák révén kiemelkedő.
Az előző generációs modellnél szélesebb, öntött alumínium kormány kényelmes elérést és megfelelő karfeszültséget biztosít ahhoz, hogy a GSX-S1000-et a kanyarokban és a szűk városi utcákon és a forgalomban manőverezni lehessen.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A 2023-as GSX-S1000 a Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) rendszerrel van felszerelve. Tedd a motort a sajátoddá a három üzemmódú Suzuki Drive Mode Selector és az öt üzemmódú (és OFF) Advanced Traction Control System segítségével. Pihenjen a kuplungos keze a kétirányú gyorsváltó rendszerrel. A Suzuki népszerű Easy Start és Low RPM Assist rendszerei segítik a szórakozást.
Két elérhető karosszériaszín, köztük a Suzuki MotoGP motorkerékpár ihlette Metallic Triton Blue és az új Glass Sparkle Black segít a 2023-as GSX-S1000-et a sportág domináns naked sportmotorjaként pozícionálni, nemcsak teljesítményben, hanem stílusban és értékben is.
Suzuki SV650/SV650 ABS
A Suzuki motorosok aranyat találtak, amikor az első SV650 1999-ben megjelent. Azóta ez az ikonikus középsúlyú motor folyamatos fejlesztéseken ment keresztül, miközben még mindig megtestesíti azt a sportos vezethetőséget, precíz érzést, sokoldalúságot és vezetési képességet, amit csak egy provokatív, közepes méretű V-twin roadster nyújt.
A 2023-as SV650 és SV650 ABS szórakoztató és kifinomult motorral rendelkezik, amely nyomatékos középsúlyú teljesítményt, alacsony károsanyag-kibocsátást és kiemelkedő üzemanyag-fogyasztást biztosít. Ez az élvezetes V-twin motor egy karcsú és könnyű futóműbe van szerelve, amely olyan élénk és lendületes vezetési élményt nyújt, mint egyetlen másik 650-es sem.
Az SV650 2023-ban Glass Sparkle Black és Solid Iron Gray karosszériával, az SV650 ABS pedig Metallic Reflective Blue karosszériával kapható.
Mindkét SV650 nagyszerű megjelenése és sziporkázó teljesítménye sportmotor-szerű kezelhetőséget, rendkívül jó ár-érték arányt és olyan sokoldalú vezethetőséget biztosít, amelyet a motorosok széles köre továbbra is szívesen használ, akár újak a sportban, akár fejlesztik a vezetési tudásukat, akár lelkes országúti versenyzők; a magabiztosságot sugárzó Suzuki SV650 az ideális motor.
Az SV650/ABS legfontosabb jellemzői a következők:
- A folyadékhűtéses, 645 köbcentiméteres, 4 ütemű, DOHC, V-twin motor ihletett teljesítményt nyújt.
- A Suzuki EFI-rendszer alacsony fordulatszám-asszisztenssel teszi a felszállást simává és kellemesvé.
- Az acél rácsos váz a kis súlyt és az erőt ötvözi a fürge kezelhetőség érdekében.
- A karcsú karosszéria esztétikus, miközben segíti a kényelmet és a manőverezhetőséget.
- Kettős, 4 dugattyús első féknyergek és kompakt ABS rendszer (SV650 ABS) segít a nagyszerű fékezési teljesítmény biztosításában.