fbpx

Az új Ducatival nyitott az EICMA

Ezen a héten a motorosok újra a feje tetejére állítják Milánót.

Az év jelentős részében Milánót a divat, a régi épületek vagy a kultúra szerelmesei lepik el. Ez a hét azonban újra kizökkenti az olasz várost a mindennapokból, immár 68. alkalommal.

A tavalyi év az eddigi kiállításokhoz képest vérszegényebb volt, sok gyárnak ugyanis szorosabbra kellett húznia a nadrágszíjat, így az EICMA sem fért bele az éves költségvetésbe. 2010-re azonban úgy tűnik, a világ kezd kilábalni a válságból. Ennek eredményeként pedig újra visszatérnek a régi arcok is Milánóba. Körülbelül 15 régi-új kiállító tér vissza idén.  Köztük van a Yamaha, a Honda, a Nolan, Ligier, Microcar, és a Fuch is.

Idén először nyitják meg az EICMAn belül a Custom Cityt, ami tulajdonképp show a showban. Custom City “lakói” egytől egyig épített motorcsodák és természetesen rajongóik lesznek. Itt azonban nem csak az OCC féle, klasszikus értelemben vett custom motorokra kell gondolni. Helyet kapnak a környezetvédelem és innováció jegyében született kétkerekűek is. Ez a szekció eddig valahogy mindig kimaradt a show repertoárjából, és igen sokan hiányolták az egyedi motorokat.

A kiállítás előfutáraként a Ducati nagyszabású show keretében leplezte le hivatalosan legújabb motorját, a Diavelt. A bemutató helyszínéül egy milánói színházat válaszottak, amit az érdeklődők teljesen megtöltöttek. Rengetegen voltak kíváncsiak az új motorra, így még a sorok közti folyosókon is álltak az emberek. Állandó díszletként már a terembe lépéskor két Multistrada állt a színpadon.Még több kép a Diavelről a galériában!

A bemutatót Gabriele Del Torchio, a Ducati elnök-vezérigazgatója nyitotta meg, majd egy fehér 848 EVO gurult a színpadra. A motorok szerelmeseinek már az EVO is elégedett mosolyt csalt az arcára, azonban az igazi elégedettséget a Diavel megjelenése jelentette. Egyszerre három különböző kinézetű és felszereltségű Diavelt csodálhatott meg a közönség.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x