EseményekMotorverseny

Az idei utolsó verseny

mams noi kupa 5 2010 10 3Szombaton sűrű volt a program a Hungaroringen. A lányok megint jeleskedtek.

Az idei utolsó hungaroringi versenynap sűrű programot tartogatott a látogatók számára. A BRO Fun Racing versenyei, a Magyar Köztársaság Országos Bajnoksága, a MAMS Női Kupa, a VII. Dunlop Trophy valamint a Road and Ride I. MOL Dynamic Kupa legjobbjainak meghívásos versenye, a „Márkák Harca” is ezen a napon zajlott.

Az időjárás borongós volt, és az aszfalt hőmérséklete is hagyot kívánnivalót, így egész nap teljes erőből dolgoztak a gumimelegítők, a versenyzők pedig sálban, sapkában töltötték idejüket a boxokban a versenyekközött.

Dunlop Trophy for Ladies év végi összesítés

1. Vaslaki Tímea
2. Kis Viktória
3. Süli Eszter
4. Kissné Kerék Anikó
5. Szilágyi Domino Pálma
6. Nagy Mónika
7. Kis Anita
8. Pozsonyiné Magyar Orsolya
9. Lökös Klaudia
10. Szamosi Petra

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A hétvége sztárja kétség kívül ismét a Kawasaki titkos fegyvere, Kis Viki volt. A hétvégén remek formában motorozott. A MAMS Női Kupában az első helyen állt a rajtrácson, és végül simán meg is nyerte azt. Végül nemcsak a női kupa, hanem a Dunlop Trophy for Ladies futamának aranyérmét is ő vitte el.

A női futamon ezúttal mindössze nyolc hölgy állt a rajthoz. A MAMS Női Kupában végül Koncsek Hajni végzett a második helyen, Majzik Ibolya pedig biztonságos motorozással futott be a harmadik helyre. Mivel Vaslaki Timi korábbi sérülése miatt még nem tudott rajthoz állni, Ibolya pontszerző helyével az év végi összesítésben Timit megelőzve állhat fel a dobogó második fokára, Kovács Niki után, Timi pedig idén ezüstérmes lesz.

Még több kép a galériában!A Dunlop Trophy For Ladies versenyen ezúttal a Kisek tartoltak. Kis Viki mellé Kissné Kerék Anikó, és Kis Anita állhatott fel a dobogó második és harmadik fokára. A várható év végi sorrend Vaslaki Timi, Kis Viki és Süli Eszter.

“A Márkák Harca szabadedzésén Kis Viki idei legjobb eredményével a rajtrács 2. helyét szerezte meg, ami nagyon biztató előjel volt a versenyre. A rajt is a terveknek megfelelően sikerült és elsőként fordult el a célegyenes végén. Ez a verseny az első körtől kezdve sokkal élesebb viadalt hozott, látszott, hogy az élmezőnyben motorozók közül senki sem mehet biztosra.

MAMS Női Kupa év végi összesítés

1. Kovács Nikolett
2. Majzik Ibolya
3. Vaslaki Tímea
4. Kis Viktória
5. Koncsek Hajnalka
6. Jakab Zsófia
7. Süli Eszter
8. Szilágyi Domino Pálma
9. Kissné Kerék Anikó
10. Nagy Mónika
11. Kis Anita
12. Pozsonyiné Magyar Orsolya
13. Sövegjártó Petra
14. Lökös Klaudia
15. Szamosi Petra

Már az első körben voltak helycserék, de Viki vissza tudta szerezni a vezető helyét. Az élen állt, amikor a harmadik kőr utolsó előtti kanyarjában megtörtént, aminek nem kellett volna: a motor egy kicsivel mélyebb bedöntése már elegendő volt ahhoz, hogy a lábtartója leérjen, ami megemelte a motorját, így a kerekek elvesztették a tapadásukat és Viki kicsúszott a gumiágyba.

Mikor a csúszás végén egyből fölpattant, a dermedt tömeg egyként lélegzett fel és tapsolta meg a fiatal lányt. A versenyt ugyan már nem tudta folytatni, de ez alatt a pár kör alatt is bebizonyította, hogy bár csak idén kezdte el a versenyzést, már most méltó ellenfele a márka kupák élmezőnyének. Gratulálunk neki kiemelkedő teljesítményéért!” – olvashatjuk a Kawasaki oldalán.

mams noi kupa 5 2010 10 1mams noi kupa 5 2010 10 2mams noi kupa 5 2010 10 6mams noi kupa 5 2010 10 4mams noi kupa 5 2010 10 5mams noi kupa 5 2010 10 7

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük