Hírek

Városi bogarak

varosibogarak6A BMW és a MINI környezetbarát, elektromos városi robogót készített.

Hétvégén egy kis lazítás címszóval a kádban ázva egy női magazint olvastam, amiben a tökéletes városi szaladgálós ruhák mellett robogókat is mutattak. Hipertrendi újságként természetesen nem a ruhákat válogatták a robeszhoz, hanem a robeszt a ruhához, sikkes kiegészítőnek titulálva azokat.

Nos, a MINI és a BMW közös robogója is belefér a tökéletes formájú, szemetgyönyörködtető városi szaladgálósok sorába. A MINI nagy hangsúlyt fektetett a megjelenésre, minden ívvel és elemmel a nagytestvérre, a MINI Cooperre szeretnének utalni.

A robogó két kivitelben készül, az egyik egy, a másik két személyes. Jelentős különbség csak a robogó színében és az ülés kialakításában van. A kétszemélyes változaton az antracit és a sárga színek jelennek meg, míg az egyszemélyes járgány angol versenyzöldben és barnában pompázik.

A kis szaladgálós elektromos meghajtású, lithium-ionos akksikkal szerelt. A töltésre szolgáló csatlakozót és a mintegy öt méternyi vezetékét stílusosan a “tanksapka” mögé rejtették. Maga a hajtás a hátsó kerékben kapott helyet.

A tervezők igyekeztek egy ultramodern modellt alkotni, így a hagyományos műszerfal, indítókulcs helyett egy mobil dokkoló kapott helyet a műszerfal helyén. Ide lehet behelyezni az okostelefont, aminek kijelzője a dokkolás után műszerfalként működik. Természetesen menet közben használhatjuk a klasszikus telefon funkciókat is.varosibogarak1varosibogarak2varosibogarak3varosibogarak4varosibogarak5

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük