Átalakult a zöld ezredes
A ZX-10R 2004-es megjelenése óta az első teljes átalakuláson esett át.
A tervezés legfőbb célja, hogy még több motoros tapasztalja meg a borzongást a superbike motorozás határán, az új élvonalbeli technikával felszerelt Ninja ZX-10R nyergében. A technikai újítások, mint például a Kawasaki új verseny kipörgésgátló rendszere (S-KTRC) és a szupersport kategóriájú ABS (KIBS), azért vannak, hogy segítsék a motorost felfedezni a határokat.
A ZX-10R mostantól S-KTRC-vel, (Sport-Kawasaki Traction Control) Kawasaki sport kipörgésgátlóval kerül a szalonokba. Az S-KTRC egy speciális, prediktív kipörgésgátló rendszer, amely lehetővé teszi a maximális irányítást és tapadást mindenféle körülmények között.
Műszaki adatok
Maximális teljesítménye: 200,1 LE (147,1kW) / 13.000 fordulaton
Ram Air-rel 209,9 LE (154,4kW ) / 13.000 fordulaton
Maximális nyomatéka: 114.3 Nm / 11.500 fordulaton
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A Kawasaki intelligens blokkolásgátlójának, a KIBS-nek, (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) köszönhetően most már élvezheti a kemény sportos motorozást az ABS-szel is, a KIBS biztonságosan segíti ebben. A zöld ezredes teljesen új blokkot kapott, 3 különböző teljesítményű és karakterisztikájú üzemmódban használható, amely lehetővé teszi, hogy több időt töltsön teljes gázon. Kazettás váltóval és csúszó kuplunggal.
A teljesen új alumínium váz fokozottabb ellenőrzését, visszajelzést és kanyarstabilitást tesz lehetővé. A könnyen beállítható Big Piston első villa (BPF) könnyebb kezelhetőséget és megnövelt csillapítási teljesítményt biztosít erős fékezésnél. Az új vízszintes monoshock hátsó lengéscsillapító egység a lengőkar felett lett elhelyezve. Az új rendszer számos előnnyel bír közúti és versenypálya használat során egyaránt.Még több kép a galériában!
A teljesen átdolgozott blokknak és váznak köszönhetően körülbelül 10 kg-os súlycsökkentést értek el. Az új műszeregység, Normál és Verseny módra váltható. A ZX-10R környezetbarát jellemzője az ECO Ride mutató, aminek segítségével a motoros minimalizálhatja az üzemanyag-fogyasztását.