fbpx

Átalakult a zöld ezredes

A ZX-10R 2004-es megjelenése óta az első teljes átalakuláson esett át.

A tervezés legfőbb célja, hogy még több motoros tapasztalja meg a borzongást a superbike motorozás határán, az új élvonalbeli technikával felszerelt Ninja ZX-10R nyergében. A technikai újítások, mint például a Kawasaki új verseny kipörgésgátló rendszere (S-KTRC) és a szupersport kategóriájú ABS (KIBS), azért vannak, hogy segítsék a motorost felfedezni a határokat.

A ZX-10R mostantól S-KTRC-vel, (Sport-Kawasaki Traction Control) Kawasaki sport kipörgésgátlóval kerül a szalonokba. Az S-KTRC egy speciális, prediktív kipörgésgátló rendszer, amely lehetővé teszi a maximális irányítást és tapadást mindenféle körülmények között.

Műszaki adatok

Maximális teljesítménye: 200,1 LE (147,1kW) / 13.000 fordulaton
Ram Air-rel 209,9 LE (154,4kW ) / 13.000 fordulaton
Maximális nyomatéka: 114.3 Nm / 11.500 fordulaton

A Kawasaki intelligens blokkolásgátlójának, a KIBS-nek, (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) köszönhetően most már élvezheti a kemény sportos motorozást az ABS-szel is, a KIBS biztonságosan segíti ebben. A zöld ezredes teljesen új blokkot kapott, 3 különböző teljesítményű és karakterisztikájú üzemmódban használható, amely lehetővé teszi, hogy több időt töltsön teljes gázon. Kazettás váltóval és csúszó kuplunggal.

A teljesen új alumínium váz fokozottabb ellenőrzését, visszajelzést és kanyarstabilitást tesz lehetővé. A könnyen beállítható Big Piston első villa (BPF) könnyebb kezelhetőséget és megnövelt csillapítási teljesítményt biztosít erős fékezésnél. Az új vízszintes monoshock hátsó lengéscsillapító egység a lengőkar felett lett elhelyezve. Az új rendszer számos előnnyel bír közúti és versenypálya használat során egyaránt.Még több kép a galériában!

A teljesen átdolgozott blokknak és váznak köszönhetően körülbelül 10 kg-os súlycsökkentést értek el. Az új műszeregység, Normál és Verseny módra váltható. A ZX-10R környezetbarát jellemzője az ECO Ride mutató, aminek segítségével a motoros minimalizálhatja az üzemanyag-fogyasztását.

Ajánlom másoknak is

Cseréld a bukósisakodat sapkára!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x