fbpx

A Yamaha új weboldalt indít 65. évfordulója alkalmából

Yamaha 65. évfordulóA Yamaha Motor Europe július 1-jén ünnepli alapításának 65. évfordulóját. Ezen jeles esemény alkalmából jelentős frissítést végeztek a weboldal vállalati szakaszán.

A globális, európai és nemzeti témakörök felvonultatása mellett újra átélhetjük a márka dicső versenyzési történelmének legdicsőbb pillanatait is.

A Yamaha továbbra is arra törekszik, hogy az ügyfelek megtapasztalhassák a Kandót*, a vállalat alapítójának, Genichi Kawakaminak az elképzelését, amely azóta is a Yamaha küldetésének szerves részét képezi. Ennek érdekében a vállalat minden fontosabb mérföldkövet megoszt az érdeklődőkkel – a motorsport történetének legfelejthetetlenebb pillanataitól kezdve a korszakalkotó gépekig.

Versenyzés

A versenyzés már a vállalat megalapítása óta a Yamaha DNS-ének részét képezi – ezt most a megújult weboldal „Történetünk” című része kelti életre. A felhasználók egy kicsit visszamehetnek az időben, és átélhetik a Yamaha pályán belüli sikereit, a közúton és terepen, többek között MotoGP világbajnokságokon, FIM motokrossz-világbajnokságokon, superbike-világbajnokságokon és belföldi eseményeken elért eredményeket is beleértve.

A weboldal látogatói emellett a Yamaha legismertebb termékeire is visszatekinthetnek. A piacot meghatározó DT-1 modelltől és az innovatív YZ250 modelltől kezdve a nagy teljesítményű R1 Supersport motorkerékpárokon át egészen a legelső P-7 külmotorig és az erőteljes F425A XTO modellig, valamint a rugalmas Grizzly 700 EPS ATV modelltől az innovatív YXZ1000R Side-by-Side modellekig.

Modellek

Habár a weboldal ezen részét az elkövetkezendő hónapokban még tovább bővítik, a látogatók már most is elmerülhetnek a Yamaha korszakalkotó európai modelljeinek kínálatában, amelyek alapjaiban változtatták meg azon iparágakat, amelyek számára készültek.

A felhasználók emellett az elmúlt 65 év számos további, történelmi jelentőségű Yamaha-történetet is megismerhetik, a Moving You sorozatban szereplő vásárlók és alkalmazottak segítségével betekinthetünk a kulisszák mögé, valamint naprakész információkra tehetünk szert az aktuális versenyekkel és vállalati tevékenységekkel kapcsolatban. Mindez tovább erősíti „Kando”* küldetést, amely innovációban, izgalmakban és érzelmekben részesíti a vásárlókat, és teszi ezt szerte a világon.

Ahogy a Yamaha tovább írja történelmét, a közönség újabb pörgős történetekre, hírekre és fejlesztésekre számíthat, amelyek a vállalat versenyzési és vállalati közösségi csatornáin is elérhetők lesznek. Ezért érdemes követni a híreket.

A COVID-19 járvány világszerte milliók életére van hatással. A Yamaha szeretné megragadni az alkalmat, hogy mindenkit óvatosságra intsen és jó egészséget kívánjon, és reméljük, hogy a lélegzetelállító termékek és izgalmas tevékenységek kicsit megkönnyítik ezt a nehéz időszakot.


*A Kando japán szó, amely a mély elégedettség és az intenzív izgatottság egyidejű érzését jelenti, amit akkor érez az ember, ha valami kivételes értékű dologgal találkozik.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

5 1 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x