A versenyabroncsok új generációja a Dunloptól
A Dunlop professzionális, vadonatúj abroncsai, a profi motorversenyzés izgalmát biztosítják a versenypályákon és az utakon egyaránt.
A cég két, kifejezetten a profi motorversenyzők számára kifejlesztett gumiabroncsot vezet be a piacra: a KR106/108 és a Sportmax D212 GP Pro-t.
A Dunlop új gumijait egy európai, japán és észak-amerikai tervezőmérnökökből álló csapat fejlesztette ki. A termékekben integrálták az összes, jelenleg rendelkezésre álló releváns ismeretet.
Mindkét gumiabronccsal a profi motorkerékpár-versenyzőket és a versenypályák nyílt napjainak motorosait célozzák meg. A mérnökök ezeket a professzionális versenyabroncsokat prémium termékként nagy sebességre, megbízható tapadásra és kiemelkedő teljesítményre tervezték.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A D212 GP Pro a Dunlop D211 GP abroncsmodelljét váltja fel, amelynek az elmúlt években nagy szerepe volt az ultra nagy teljesítményű motorkerékpár-abroncsok piacának forradalmasításában. Mind a D212 GP Pro, mind a KR106/108 általános előnye, hogy különféle futókeverékek közül lehet választani, ily módon a nagy teljesítmény az egyedi igényekhez szabható.
A Dunlop világszerte több mint 140 bajnokságon van jelen, nem elhanyagolható győzelmi aránnyal. A D212 GP Pro-val már 2012-ben is több versenyt nyertek, többek között a Man-szigeti TT Superstock kupát, az IDM Supersport Bajnokságot, az Ausztrál Supersport versenyt, valamint az Alpok-Adria Superstock és a Southern 100 versenyt.
A Dunlop győzelmei minden szempontból hozzájárultak a D212 GP Pro és a KR106/108 gumiabroncsok egyedi, versenykörülmények közötti fejlesztéséhez. A cég elérhetővé teszi győztes technológiáját mind a profi, mind az amatőr motorversenyzők, a rajongók, valamint a hypersportot kedvelők számára.
Bár egymástól függetlenül fejlesztették őket, mindkét abroncsot felvértezték a Dunlop modern, versenyzésre és közúti használatra kifejlesztett technológiai vívmányaival, így például a Dunlop forradalmi NTEC nyomásszabályozási lehetőségével. Az NTEC számos szögben lefutó párnaréteggel rendelkező radiális betét, melyet egy folytonos Jointless Belt (JLB) öv vesz körül az abroncs méretnövekedésének és belső feszültségeinek mérséklése érdekében.