fbpx

A versenyabroncsok új generációja a Dunloptól

Ezáltal egy nagyon stabil futóperem jön létre, amely lehetővé teszi a motoros számára, hogy a versenypályára optimalizálja az abroncsát, az abroncsnyomás biztonságos csökkentésével. „Az innovatív NTEC rendszer második generációjának köszönhetően a motorosok versenykörülmények között lecsökkenthetik abroncsaikban a légnyomást, így a legjobb tapadást érhetik el” – mondta Sharon Antonaros, a Dunlop Motorcycle EMEA területéért felelős igazgatója.

„A versenypályán az abroncsnyomás akár 1,0 bárra is csökkenthető a hátsó abroncsban!” Az alacsonyabb gumiabroncs-nyomás szélesebb felfekvő futófelületet jelent, ami fokozottabb tapadást és úttartást eredményez.

A Dunlop új Multi-Tread Compound technológiája szintén szerepet kapott mindkét nagyteljesítményű abroncs esetében. A futófelület középvonalának keveréke a motorkerékpár függőleges helyzetében biztosítja a megfelelő fékezhetőséget, tapadást és stabilitást, míg az abroncs oldalának futókeveréke a nagyszerű tapadásról gondoskodik a kanyarokban.

A JointLess Belt (JLB) technológia fékezéskor egyenes nyomvonaltartást, nagy sebességnél pedig megfelelő stabilitást biztosít. „Teljesen új mellsőabroncs-szerkezetet fejlesztettünk ki, amelyben az övek és a karkasz által bezárt, gondosan megtervezett szögek az oldalfalak stabilitását szolgálják” – nyilatkozta Patrice Omont, a Dunlop motorkerékpár- és motorsport területért felelős kutatás-fejlesztési igazgatója. „A nagymértékben javuló irányíthatóság mellett, ez ideális a gyors kanyarvételhez, és a pontos nyomvonaltartáshoz, még a legextrémebb bedőlési szögek mellett is.”

Végül a Jointless Tread (JLT) sávtekercselési technológia lehetővé teszi, hogy többféle keverék kerüljön precízen elhelyezve a gumiabroncs szerkezetébe, így biztosítva a tartósságot, a kopásállóságot, a futófelület középvonalától a peremig terjedő rész tapadását, és a nagy sebességnél megmutatkozó abroncsstabilitásban jelentkező előnyöket.

„A KR106 és a KR108 prémium versenyabroncsok, melyeket kifejezetten a versenypályákra fejlesztettünk ki” – tette hozzá Antonaros úr. „Az új D212 GP Pro viszont amellett, hogy igazi versenyabroncs, közúton is legálisan használható, így lehetővé teszi, hogy a motoros a járművén közelítse meg a versenypályát. Mindkét modellt arra terveztük, hogy világszerte elsőként fussanak a célba, legyen szó akár profi, akár kedvtelésből folyó versenyekről.”

Rendelkezésre álló méretek:

KR106

Elülső

120/70 R 17 TL

125/65 R 17 TL

KR108

Hátsó

185/65 R 17 TL

195/65 R 17 TL

D212 GP Pro

Elülső

120/70 ZR 17 TL

 

D212 GP Pro

Hátsó

190/55 ZR 17 TL

200/55 ZR 17 TL

D 212 GP PROKR 106 108 

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x