HírekMotorbemutatóMotorok

A Munro e-bike – retro stílusú és fájdalmasan lassú

munro motor e bike 2017 3A Munro Motor egy kínai székhelyű cég, és semmilyen módon nem kapcsolódik az új-zélandi Burt Munro családjához, a névválasztás mindössze tisztelgés a sebességrekorder előtt.

A Munro 2.0 Zack Wong víziója. Úgy látja, hogy minden ázsiai ember a közeljövőben le fogja cserélni a rendkívül környezetszennyező robogókat elektromos kerékpárokra és elektromos motorkerékpárokra.

A kérdés már csak az, hogy a Munro név (ti. Burt Munro sebességrekorder, akiről A leggyorsabb Indián című film készült) és az ikonikus Indian motorokra hajazó jó kinézet vajon segíti-e majd az eladást. Lehet, hogy nem, annak tudatában, hogy ennek a járgánynak a végsebessége mindössze 28 mérföld óránként.

A súlya egyébként hasonló a piacon kapható elektromos kerékpárokéhoz, mindössze annyi a különbség, hogy a Munro-n nincs pedál, tehát ha elfogy a szufla, akkor bajban vagy. Kivéve persze, ha épp lábnapod lenne az edzőteremben.

A műszaki leírás szerint 1 vagy 2 akkumulátor van elrejtve a hátsó kerék két oldalán, mindegyik egyenként 30 mérföldes út megtételéhez elegendő energiát tárol. Viszont USB port segítségével folyamatosan töltött állapotban tarthatod a telefonod, hogy ha szükséges, telefonos segítséget is tudj kérni.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A Munro 2.0 ára Kínában 800-1200 $ (235 000-350 000 Ft) között mozog felszereltségtől függően, de várhatóan áprilistól kapható az Egyesült Államokban is, ahol a bevezető ára 1700 $ (kb. 500 000 Ft) lesz.

[wpdiscuz-feedback id=”qsw9xorjo8″ question=”Neked kéne egy ilyen pofás kis e-bike?” opened=”0″]Neked kéne egy ilyen pofás kis e-bike?[/wpdiscuz-feedback]

 

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük