A KTM „No Bullshit” kampánya a 2024-es egyhengeres KTM Duke modellcsaláddal elevenedik meg
A KTM egy sor teljesen új egyhengeres DUKE modellel vág neki a 2024-es modellévnek, amelyek még több ütős teljesítményt, még jobb kezelhetőséget és a lökettérfogatok közötti egyértelmű különbséget hoznak. Röviden, a teljesen új DUKE-család csökkenti a bullshiteket, és több motort kínál a pénzedért.
A kompromisszumok nélküli, mindenre kiterjedő hozzáállással a teljesen új 2024-es modellek a legnagyobb változást jelentik az 500 köbcentiméter alatti DUKE modellcsaládban a KTM 125 DUKE 2011-es megjelenése óta. Az eredmény egy teljes újratervezés, új motorokkal, teljesen új futómű-koncepcióval és új formavilággal, amely felerősíti a tipikusan agresszív KTM DUKE dizájnnyelvet, amelyet már megszokhattál.
A 2024-es modell esetében egy új, 2 darabból álló vázkonstrukció – amely egy teljesen új acél rácsos fő vázból és egy nyomásos, öntött alumínium segédvázból áll – fokozza a dinamikát a torziós merevség növelésével. Mindez jobb agilitást és fokozott visszajelzést biztosít a váznak, új háromszoros bilincsekkel és átdolgozott eltolással, ami javítja a kezelési jellemzőket, és nagyobb kontrollt és stabilitást biztosít a motorosoknak.
A váz mostantól egy teljesen új, ívelt, könnyűszerkezetes lengőkarhoz is csatlakozik, amely egy áthelyezett hátsó lengéscsillapítót ölel körbe. Ez középen kívülre van szerelve, hogy nagyobb légtartály kialakítását tegye lehetővé, miközben csökkenti az ülésmagasságot. Ha már itt tartunk, a csökkentett ülésmagasságot célzottan úgy tervezték az új DUKE kialakításába, hogy a stabilitás és a kezelhetőség romlása nélkül nagyobb hozzáférhetőséget biztosítson.
A kiütéses győzelmet a könnyű, kompakt egyhengeres motorok teljesen új generációja adja. Az LC4c névre keresztelt motorkínálat egy kisebb 125 köbcentiméteres és egy 250 köbcentiméteres (kiválasztott piacokon) motorból, valamint egy nagyobb, 399 köbcentiméteres motorból áll, amely a KTM 390 DUKE-ban is megtalálható. Az előző generációval szerzett tapasztalatokra építve ezek az erőművek teljesen újratervezettek, újonnan optimalizált hengerfejekkel és sebességváltókkal, valamint megfelelnek az EURO 5.2 kompatibilitási előírásoknak.
A 2024-es KTM DUKE termékcsalád a kis lökettérfogatú NAKED szegmensben is mércét állít a valós technológiai fejlődés tekintetében. A modellcsalád valamennyi modellje alapfelszereltségként rendelkezik a választható Supermoto ABS legújabb verziójával, 5″-os műszerfallal és okostelefon-kapcsolattal – az opcionális Quickshifter+ felszerelhetőséggel.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az egyes divíziókban több DUKENESS-t hozva – az új fém üzemanyagtartályon és a kiváló minőségű felületkezelésen kívül – a 2024 DUKE istállótársak saját identitást öltöttek magukra, vizuális különbségekkel az egész választékban.
Vizuálisan a 2024-es KTM 390 DUKE jogosan veszi át a vezető szerepet a mezőnyben, és kulcsfontosságú különbségeket sorakoztat fel az egyhengeres DUKE többi tagjához képest. Az Electronic Orange és az Atlantic Blue szignált színválaszték uralja a vizuális hatást, a csomagot pedig a hosszabb, kiemelkedő légbeömlőkkel ellátott tankspoilerek, a nagyobb hűtőrácsfedelek és a külső LED-es helyzetjelző lámpák teszik teljessé.
A teljesítményről egy teljesen új, könnyű, 399 köbcentiméteres, egyhengeres LC4c motor gondoskodik. Nemcsak könnyebb és erősebb, mint az előző generáció, de EURO 5+ kompatibilitást és felfrissült hozzáállást is hoz a KTM 390 DUKE számára. A CORNER ROCKET a tökéletes motorkerékpár az európai A2-es jogosítványhoz.
A 2024-es KTM 390 DUKE egy 43 mm-es WP APEX Open Cartridge első villával is büszkélkedhet, amely 5 kattintással állítható a lengés- és nyomásfokozaton, valamint egy osztott dugattyús hátsó lengéscsillapítóval, állítható lengéscsillapítással és előfeszítéssel. Ez azt jelenti, hogy a kezelhetőség tökéletesen a motoros igényeihez igazítható.
Lendítsd át a lábad az új ülésen, és egy teljesen új, 5″-os TFT-kijelző fogad, választható menetmódokkal. Az alapbeállítás a STREET mód, a RAIN mód, ahogy a neve is mutatja, kedvezőtlen időjárási körülmények között választható a kevésbé agresszív gázreakcióhoz, és a Cornering MTC az alapfelszereltség része.
A TRACK képernyő először a KTM 390 DUKE-on érhető el. Ez a szériafelszereltség a huligánság világát nyitja meg, megnagyobbított fordulatszám-kijelzővel, startvezérléssel, a tökéletes rajtoláshoz, sőt még köridőmérővel is rendelkezik. A felesleges információk a minimálisra csökkennek.
Bár a KTM Naked termékcsalád belépő szintjén helyezkedik el, a KTM 125 DUKE uralja a kis hengerűrtartalmú motorok szegmensét. Az erős 125 köbcentiméteres motor, a kivételes elektronika és a WP APEX felfüggesztés új magasságokba emeli a 2024 KTM 125 DUKE-ot.
Vizuálisan a 2024 KTM 125 DUKE teljesen új Electronic Orange és Atlantic Blue színválasztékával, az ultra-fényes LED fényszórónak otthont adó festett fényszóró körítéssel és a kompakt tankspoilerekkel különbözteti meg magát a kis DUKE kínálat többi tagjától.
Elektronikusan a 2024 KTM 125 DUKE osztozik a KTM 390 DUKE-kal közös 5″-os TFT-kijelzőn, a TRACK képernyő választható, a kanyarstabilizáló ABS pedig alapfelszereltség. A kifinomult ride-by-wire rendszer és az automatikus kanyarjelző-visszaállítás teszi teljessé a csomagot.
A 2024 KTM 125 DUKE egy 43 mm-es, nem állítható, nyitott patronos WP APEX Open Cartridge első villát is tartalmaz 150 mm-es rugóúttal és egy WP APEX különálló dugattyús lengéscsillapítót szerszámmal állítható előfeszítéssel.
Az új 2024-es generációs KTM DUKE termékcsaládot tovább fokozva, a KTM PowerParts és a KTM PowerWear átfogó választékát kifejezetten az új DUKE termékcsaládhoz és annak rajongóihoz tervezték, teljesítményt, stílust, védelmet és kényelmet biztosítva.
A 2024-es KTM DUKE modellek 2023 szeptemberétől elérhetőek a kiválasztott piacokon.