KiemeltMotorokMotortesztek

A Kawarobi – Kawasaki J300 robogó 2014 teszt

kawasaki robogo 2014 4Láttatok már Kawasaki néven futó robogót? Mert van már olyan is!

Az ázsiai motorpiacot uraló kiskaliberű fürge szaladgálók piacát felismerve a Kawasaki is beszállt a tortaszeletért, és volt olyan bátor, hogy az európai piacra is bevonszolta a jószágot. Szerintem ez a 300 cm3 pont az a méret, amitől a nagy vasra szocializált európai vevő – miután kitombolta magát hétvégén a túrán a közel ezer köbcentikkel – hét közben örömmel vált át egy kevés költséggel futó, de azért mégis kellemesen dinamikus jószágra.

Megvallom, bizony én 50 cm3-rel kezdtem anno, és végtelen boldog voltam vele, de ma már a 125-öt kis kevésnek tartom városban (pláne utassal), ahol „ha nem mész akkor letúrlak” alapelv alapján a budapesti aszfalton a lendületesebbnek van esélye a túlélésre és a továbbhaladásra. Szóval nekem bejön a kis zöld mócsing, igen összebarátkoztunk.

Mindenféle állattal szoktam társítani a motorokat, de ezt a kis jószágot nem tudom egyik fajjal se keresztezni. Hacsak nem azért, mert igen állat kis találmány úgy önmagában. Szóval a családi keresztségben, csak úgy „Kawarobi”-ként emlegettük a kis fürgét, és igen gyorsan be tudott illeszkedni.

kawasaki robogo 2014 6

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Nézzük hát a kinézetét!

Szemből a kis szerkezet olyan kawaninjás beütésű szerintem, csíkszemek, zöld koronával. Az átlátszó plexi igen jó szélvédelmet biztosít, valamennyire a térded is védett, csak sajnos a kézrész nem.

Még több kép a galériában a Kawasaki J300-ról

Oldalról nézve már klasszikus luxusrogobó fazonja van, tekintélyesnek tűnő, de mégis kellemes méretű kétszintes fotelüléssel. A popsirésze semmi különös, a kormány kialakítás viszont űrhajós, a műszerfal hozzádizájnolva praktikus aknákban, így a tűző napon is jól látható minden világító kütyü rajta.

Van 13 literes tank, nekem 3,7 litert fogyasztott városi, békés tempóval kombinált szabályos autópályás ingázással. Ideális csajmotor, mert cuccolhatunk bele rendesen. Két buksi fér be az ülés alá, és teleszkópos, tehát két kézzel is pakolható egyszerre a kicsike, plusz van csomagtartó és a lábtartó résznél egy kihajtható kampó, amire még egy táskát fel lehet lógatni. Van 12 V-os csatlakozás is, szóval mobilt, GPS-t is töltögethetünk útközben.

 

Lapozz a folytatáshoz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Mina

Fotós, fényzsonglőr és a Csajokamotoron.hu tesztpilótája.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük