fbpx

A kalóz menyasszonya: Rick’s Piratae Domina


A Piratae Domina műszaki adatai

Név: Piratae Domina, 2004

Tulajdonos: Rick’s Motorcycles & Wheels

Építési idő: 3 hónap

Motor: 2004 G&R

Hengerűrtartalom: 1750 cm3

Karburátor: Mikuni HSR 42

Légszűrő: Air Horn by Rick’s

Gyújtás: Stock HD

Kipufogórendszer: V-Team Rick’s

Kipufogódobok: W&W, Trumpet Style

Váltó: gyári, 5 sebességes HD

Primer áttétel: gyári HD

Kuplung: gyári HD

Hátsó áttétel: szíj

Váz: gyári “Night Train”, Rick’s módosította

Lengővilla: Rick’s Wide-end Swingarm

Lengéscsillapítók: Legend

Első villa: HD Springer, Rick’s rövidítve

Első kerék: 3,5 x 18“, agy Rick’s, “Bad Fellas“ 4-küllős Aluminium, gumi: 130/60 18 Metzeler

Hátsó kerék: 9 x 18“, agy: Rick’s, “Bad Fellas“ 4-küllős Aluminium, gumi: 240/40-18 Metzeler ME 880

Első fék: tárcsa: Rick’s “Bad Fellas“, 11,5“, nyereg: Rick’s

Hátsó fék: tárcsa: Rick’s “Bad Fellas“ Cut Out, 11,5“, nyereg: Rick’s Drive-Side brake system, rozsdamentes fékcsövek

Kormánykiemelő: Rick’s

Kormány: Rick’s/V-Team

Fék és kuplung kar: Performance Machine

Markolatok: Battistinis

Pedálok: Rick’s

Üzemanyagtank: Rick’s egyedi

Ülés: Rick’s

Olajtartály: Stock/Rick’s

Sárvédők: Rick’s acél

Elektromosság: Rick’s

Első fényszóró: Custom Chrome Europe

Hátsó lámpa: LED by Rick’s

Visszajelzők: Kellermanns Mini front, W&W Cycles Torpedo Style

Vezetékezés: Rick’s

Fényezés: Wild Air Hörby

Polírozás: RIMEPOS

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x