EseményekHírekMotorverseny

A Ducati DesertX Rally ismét megnyerte a Iron Road Prológot az Erzberg Rodeón Antoine Meo segítségével

A Ducati DesertX Rally újabb győzelmet aratott a kéthengeres gépeknek fenntartott ranglistán az Erzbergrodeón, az egyik legnépszerűbb extrém enduroversenyen. Antoine Meo győzelme hozzájárult ahhoz, hogy a június 2-i nap, amelyen Pecco Bagnaia és Enea Bastianini csodálatos 1-2-es diadalt aratott a MotoGP mugellói futamán, még inkább történelmi jelentőségűvé váljon. A többszörös enduro világbajnok és szuperkrossz Európa-bajnok a DesertX-szel sorozatban másodszor nyerte meg az Erzbergrodeo Iron Road Prológot.

Az Iron Road Prologue az a verseny, amelyet a “Rodeóra” regisztrált több mint 1300 versenyzőnek kell teljesítenie, hogy kvalifikálhassa magát a végső versenyre. A két szakaszra osztott verseny egy ultragyors emelkedőn zajlik (több mint 600 méteres szintkülönbség 13,5 km-en), ahol egy- és kéthengeres motorok versenyeznek, és látványosságának köszönhetően az évek során az egész rendezvény egyik leghevesebb és legjobban várt versenyévé vált. Az Iron Road Prológon Meo és a Ducati DesertX Rally az Entrophy Motorbike csapat segítségével a győzelmet szerezte meg, a kéthengeres gépeknek fenntartott kategóriában a legjobb időt autózva.

Ez az eredmény lehetővé tette, hogy a DesertX Rally az első sorba álljon a vasárnapi záróversenyen, ahol Antoine Meo a közönség lelkesedése közepette indulva jó teljesítményt akart nyújtani. A francia bajnok csak az első ellenőrzőpontok után állt meg, ahol az útvonal már megfizethetetlen volt az ikrek számára.

A DesertX Rally így megerősítette versenyképességét egy olyan útvonalon, amely fokozta a Ducati motor teljesítményét, ugyanakkor kiemelte a versenykész megoldásokkal jellemezhető futómű minőségét, amelyet a nehéz Iron Road pályákon tettek próbára. Meo motorját valójában úgy készítették fel a versenyre, hogy csak a Ducati Performance verseny kipufogóját vették át, és a két első tárcsa közül az egyiket kiiktatták, ami egy olyan emelkedőn, mint az Erzbergrodeo, nem szükséges.

A DesertX versenyképességét a grazi Ducati Rosenberger kereskedő által benevezett két motorral versenyző Patrick Neisser és Simon Marcic teljesítménye is alátámasztotta, akik az Iron Road Prológot az ikrek között a negyedik, illetve a nyolcadik helyen fejezték be.

A Ducati DesertX Rally ismét megnyerte a Iron Road Prológot az Erzbergrodeón Antoine Meo segítségével

Az előző versenyhez hasonlóan az Erzbergrodeo közönsége is lelkesen fogadta a Ducati csapatot, a Borgo Panigale gyártó osztrák importőre, az Exclusive Cars által felállított vendéglátóhelyen rengeteg néző volt jelen. A rajongóknak lehetőségük volt kipróbálni a DesertX termékcsaládot a vasbánya Eisenerz csodálatos tája körül húzódó útvonalon.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az Erzberg Rodeóval való második találkozó megerősíti a Ducati növekvő elkötelezettségét a tereprali versenyek iránt. Ez az elkötelezettség folytatódik az olasz motoros bajnokság második szakaszán, Folignóban (PG), június 29-én és 30-án, ahol a főszereplő ismét Antoine Meo lesz, akit Antonio Polidoro szárnyalt, mindketten a DesertX Rallyn.

A Ducati DesertX Rally ismét megnyerte a Iron Road Prológot az Erzbergrodeón Antoine Meo segítségével

A Rally a DesertX, az első 21 colos első és 18 colos hátsó felnivel felszerelt Ducati alapjain jött létre, mint a legsportosabb és legmerészebb terepjáróknak, a rally raidek és versenyek kedvelőinek szánt javaslat, az Erzbergrodeo 2023-as kiadásának tapasztalatai alapján. A legjobb, versenysportból származó alkatrészek jellemzik: a DesertX Rallyn kiváló minőségű, speciális és hatékony off-road megoldások kerültek alkalmazásra, ugyanakkor kifinomult, mint minden Ducatis esetében.

Az egyedi stílus, amely a DesertX Rallyt az összes Ducatival egyesíti, már az első pillantástól kezdve jelzi jellegét. A technikai felszereltség teszi a Rallyt igazi terepmotorossá. A megnövelt rugóúttal rendelkező Kayaba felfüggesztés zárt patronvillával és Kashima Coating kezeléssel ellátott csúszókkal, valamint a túlméretes dugattyúval ellátott lengéscsillapító a motocrossból származik, és lehetővé teszi bármilyen akadály leküzdését.

Az új, középső küllős kerekek a terepversenyzésre jellemző méretekkel és jellemzőkkel a Rallyt megállíthatatlan motorkerékpárrá teszik bármilyen terepen. Ezek a megoldások, valamint a kovácsolt, könnyű és ellenálló karbon csúszósín, valamint a tömör anyagból megmunkált váltópedálok és hátsó fékkar egyértelműen a Rally-t a legextrémebb kalandokra tervezett motorkerékpárként azonosítják.

A Ducati DesertX Rally ismét megnyerte a Iron Road Prológot az Erzbergrodeón Antoine Meo segítségével

Az új DesertX szíve a népszerű 937 cm3-es folyadékhűtéses Testastretta 11°-os desmodromos elosztású motor, 110 lóerővel 9250 fordulat/percnél és 92 Nm maximális forgatónyomatékkal 6500 fordulat/percnél, amelyet a sebességváltó és az elektronikai felszereltség speciális használatára optimalizáltak, ami két, kifejezetten terepre tervezett Riding Modes bevezetését jelenti.

A hosszabb utazásokhoz megfelelő autonómiát biztosít a több mint 21 literes tank, valamint a motorkerékpár hátuljára tartozékként felszerelhető második tank, amely további 8 liter benzint biztosít.

A Ducati DesertX Rally Iron Giant fényezésben kapható.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük