fbpx

Szeles endurance a Pancsi-ringen

altIdén szeptember 5-én másodszor került megrendezésre a megbízhatósági verseny a Pannónia ringen. Az endurance verseny ezúttal is két órás volt és legalább két fős csapatok indulhattak a hosszútávúnak számító csapatversenyen.

A verseny előtti héten elért eredmények alapján csapatunk úgy határozott, hogy változtat a Triumph beállításain, a futómű és a motor teljesítményének területén is. Az időben megrendelt alkatrészek pontos szállítását ez úton is köszönjük a Triumph Budapestnek.

Így jöhetett létre, hogy 5 nap leforgása alatt merőben új változtatásokat tudtunk véghezvinni. A motor teljesítménye úgy alsó, mint felső fordulatszám tartományban javult, gázreakciója a legkisebb fordulatszám tartományban is jól érzékelhetővé vált. A futóműre vonatkozó beállításokat a szervizben végeztük el, de mint mindig, a helyszínen való beállítás hozta meg a végső állapotot.

A csapat összes tagja nagyon várta az endurance verseny edzéseit, mivel Vaslaki Timi kezd meglehetősen jó visszajelzéseket adni a motorról, így már az első szabadedzés végén közelítettünk a legmegfelelőbb beállításhoz. A szabadedzésen Timinek volt a legjobb körideje (az ideiglenesen összeállt 3 fős csapatból).

A kiváló eredménynek nem sokáig örülhettünk, mert a következő szabad edzésen egy rosszul kivitelezett variáció miatt a motor kicsúszott egy balos kanyarban. Látva, hogy a versenyző felállt, bizakodva vártuk a visszaérkező motort a versenyzővel együtt. A látszat és a rajt kezdetéig hátralévő kevés idő ellenére az összes hibát sikerült orvosolnia a csapatnak és 14:00-kor a Triumph a rajtrácson várta a verseny kezdetét.

Mivel a nap folyamán sokszor feltámadt a szél, amely nem kedvezett a versenyzőknek, a csapat férfi versenyzői hamar jelezték a cserét, így Timi 55 percet motorozott végig egy huzamban, amit még a férfi versenyzők is dicsértek. Ezzel a teljesítménnyel 7. helyen fejeztük be a versenyt.

Szintén erre a napra állt össze egy baráti társaság, akik Fodor Donát vezetésével és a Horimoto által nyújtott szervizháttérrel, az induló 24 csapatból 10. helyezést értek el, a két órás Endurance versenyen. 

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x