HírekMotorbemutatóMotorok

A budapesti szalonban bemutatták a 2024-es Triumph újdonságokat

Rákóczi Feri leplezte le a Triumph motorkerékpárok 2024-es újdonságait péntek este a Triumph Üllői úti szalonjában. A technikai tudnivalók összefoglalásában a fotelmotoros Bistei Péter volt segítségére.

Csupán a véletlennek köszönhető, hogy éppen arra jártam, mikor péntek délután 17:00 órakor leleplezték a Triumph újdonságait Budapesten. Az eseményről egy Facebook posztból értesültem, és rögtön akkor meg is állapítottam, hogy kizárt dolog, hogy a péntek esti csúcsforgalomban átautókázzak a város másik felére (nem, még nem vettem elő a motoromat, és az eső is esett éppen).

Megérkezésemkor meglepődve tapasztaltam, hogy az időpont ellenére feltűnően sokan voltak… Ha meg akarom fejteni, hogy ez hogy lehet, gondolom azoknak, akik amúgy is a városban dolgoznak, hazafelé pont alkalmas volt az időpont. Újságíró kollégákat viszont nem nagyon láttam, akit nem ismretem meg, attól utólag is bocsánatot kérek.

A rendezvényt Rákóczi Feri nyitotta és vezényelte le. Mint a Triumph motorkerékpárok hazai arca egyből át is adta a szót Bistei Petinek (aki Szabó Henrikkel és Kis Csabival együtt készítik a Fotelmotoros YouTube csatorna tartalmait) – mint kiderült – volt olyan szerencsés, hogy Spanyolországban próbálhatta ki az új modelleket.

Összesen 6 új motorkerékpárról húzták le a fekete leplet ezen a délutánon:

triumph uj modell bemutato 2024 06 triumph uj modell bemutato 2024 14 triumph uj modell bemutato 2024 08 triumph uj modell bemutato 2024 13 triumph uj modell bemutato 2024 04 triumph uj modell bemutato 2024 11 triumph uj modell bemutato 2024 03 bemutattak a triumph 2024 es uj modelljeit triumph uj modell bemutato 2024 01 triumph uj modell bemutato 2024 12

Elsőként a Triumph belépő modelljeit, a 400-as Speed és Scrambler modelleket lelplezték le. Az A2-es jogosítvánnyal is vezethető motorok a modern klasszikus kategóriát gyarapítják. Az első egy roadster stílusú motor, amit leginkább közútra terveztek, ezért míg a scrambler némi földutat is elvisel, amire az is utal, hogy vegyes használatra alkalmas gumiabroncsokat kapott.

Másodikként az 1200-as Scramblereket mutatták be. Ezek a nagytesű motorok kiállásban és súlyban is túlmutatnak a klasszikus Scramblereken, legény legyen a talpán, aki terepen is megüli őket. Az alacsony ülésmagasság és a magas kormány valamint az ABS és a kipörgésgátló rendszer biztosítják a motorost, ha kezdenének elszaladni a lovak.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A harmadik páros a Triumph Tiger 900 két új változata volt. Bár külsőre nem túl feltűnőek az újítások a modellen, sok olyan technika került beléjük, ami a mai világban már elengedhetetlen egy túraendurónál. A kifejezetten ehhez a modellcsaládhoz fejlessztett, hosszú rugóútal rendelkező Mazocchi felfüggesztés, ahogy a Brembo fékek és az ABS is alap, a vészfékezésre figyelmeztető fények szintén sok új modellben megtalálhatóak, és a blootoothos kapcsolat a motorral szintén elengedhetetlen a mai világban.

A bemutató végén lehetőség volt közelről is megnézni a motorokat, aki akart rájuk is ülhetett. Még az is lehet, hogy már üzletek is köttettek az esemény alatt. Remélem hamarosan mi is kipróbálhatjuk az új Triumphokat!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük