HírekMotorokMotorozás

A BMW G 310 GS készen áll a mindennapi kalandokra!

bmw g310gsA BMW Motorrad szerint a GS egy ígéret – egy ígéret a tökéletes működésre, a megbízhatóságra és a robusztusságra. A G 310 GS átemeli ezeket a tulajdonságokat az 500 köbcentiméter alatti szegmensbe és a saját jellegzetes, kiforrott formában foglalja magába őket.

A G 310 GS egy valódi GS: modern motorkerékpár, a kategóriájában jelenleg páratlan szintű sokoldalúsággal. Fürge és agilis a városi forgalomban, könnyed terepen pedig felettébb magabiztos. Mindez tökéletes társsá teszi a mindennapi kalandokra. Rendkívül kompakt, ugyanakkor kényelmes, szegmensén belül pedig a motorozás teljesen új világát tárja fel a GS. Pontosan ez a sokoldatúság teszi egyedivé a G 310 GS-t az 500 köbcentiméteres alatti szegmensben.

Tipikus GS dizájn

A BMW G 310 GS már első pillantásra igazi GS. Karakteres, magas első sárvédőjével, megnyerő sziluettjével és rövid, magas farával a BMW G 310 GS a nagy GS testvérmodell klasszikus elemeit vonultatja fel. Kompakt arányai és rövid tengelytávja, 19”-os első kereke és megnövelt rugóútja tipikus egyenes üléspozíciót eredményez, továbbá agilitást és fürgeséget szavatol.

Otthon érzi magát a világ útjain

A G 310 R-hez hasonlóan a G 310 GS-t is a világpiacra tervezték. Különböző minőségű üzemanyagoknak és emissziós követelményeknek, valamint helyi szabályoknak felel meg. Otthon érzi magát a világ útjain és a BMW márkától megszokott prémium-érzést hozza el az 500 köbcentiméter alatti kategóriába.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Innovatív egyhengeres motor a dinamikus motorozási élmény és a széles körű használhatóság érdekében

A BMW G 310 GS szíve a G 310 R-ből ismert 313 köbcentiméter hengerűrtartalmú, folyadékhűtéses, négyszelepes egyhengeres motor két felülfekvő vezérműtengellyel és elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel. A 313 köbcentiméter hengerűrtartalom a 80 milliméteres furatátmérő és a 62,1 milliméteres lökethossz eredménye.

Az erőforrás különlegessége a hátrafelé megdöntött beépítés, az „open deck” építésmód szerint készített henger, valamint a 180 fokkal elforgatott hengerfej, ez utóbbinak köszönhetően a szívócső a motor menetirány szerinti elejére kerülhetett. Az egység 9500 fordulat/percnél leadott 25 kilowatt (34 lóerő) teljesítménye, valamint a 7500 fordulat/percnél ébredő 28 newtonméter forgatónyomatéka, illetve a motorkerékpár DIN szerint mindössze 169,5 kilogramm menetkész saját tömege jóvoltából az új BMW G 310 GS egy igazán dinamikus partner.

Tökéletesen megtervezett BMW GS ergonómia a pihentető és élvezetes motorozásért közúton és terepen egyaránt

Az új G 310 GS pihentető üléspozíciót szavatol, így gondtalan motorozási élményt biztosít közúton, továbbá az erdei túrákon és murvás utakon egyaránt. Amint az minden BMW motorkerékpárra jellemző, a kapcsolók és kezelőszervek egyszerűen és biztonságosan kezelhetőek. Kimagasló figyelmet fordítottak a könnyű és biztonságos kezelésre, figyelembe véve a legkülönfélébb motorosok anatómiáját.

Merev acél csőváz, fordított első teleszkópvilla és hosszú lengővilla a nagyfokú stabilitás, a precíz irányíthatóság és a jó kezelhetőség érdekében

Felfüggesztés tekintetében az új G 310 GS hasonlít a G 310 R roadster-hez, így egy nagy torziós merevségű, robusztus térhálós acél csővázra épül, amelyre csavarozott hátsó váznyúlványt szerelnek. Megfelelő merevsége kiváló alapot biztosít a nagyfokú stabilitásnak és a precíz irányíthatóságnak. A kerekek irányítását elöl masszív fordított teleszkópvilla, míg hátul egy alumínium lengővilla végzi, amelyhez közvetlenül rögzítik a rugóstagot.

Erőteljes fékrendszer, blokkolásgátló szériafelszerelésként és multifunkciós műszeregység

A BMW Motorrad összes többi motorkerékpárjához hasonlóan az új G 310 GS szériafelszereltsége is tartalmazza a blokkolásgátlót (ABS). E típus esetében az erőteljes fékrendszert kétcsatornás ABS rendszerrel kombinálták, amely könnyed terepezés esetén kényelmesen, egyetlen gombnyomással kikapcsolgató. A G 310 GS műszeregysége egy nagyméretű, optimálisan leolvasható és számos különböző információt nyújtó folyadékkristályos kijelzővel rendelkezik.

Igazi BMW

A G 310 R-hez hasonlóan a G 310 GS is mindent képvisel, ami a BMW-re jellemző: progresszivitás, kiemelkedő minőség és természetesen hosszú távú motorozási élmény. Kiváló minőségű alkatrészek összessége teszik igazi mindenessé. A G 310 GS az 500 köbcentiméter alatti GS, amely világszerte megnyitja az utat a BMW Motorrad prémium világába.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük