30 éves a V-max – ünnepeljünk Yard Built VMAX CS_07 „Gasoline”-nal!
A motorkerékpár 2015. év végén készült el teljesen, hogy megünnepelje a VMAX 30. évfordulóját. Erre az alkalomra a gép klasszikus festést kapott.
A 70-es évekből származó fehér, fekete és sárga színösszeállítás ikonikusnak számít, ami nem csak a VMAX 30 évét ünnepli, de a Yamaha 60. évfordulóját is! A motorkerékpárt az építők szórópisztollyal festették le házon belül, majd fényes lakkozást kapott.
A monocoque portugál mesterei visszatérnek, hogy stílusosan indítsák a 2016-os évet harmadik Yard Built projektjükkel, amely a legendás Yamaha VMAX-on alapszik. Az oportói portugál duó, Alexandre Santos és Osvaldo Coutinho az it roCkS!bikes színeiben 2013 óta épít gyönyörű egyedi gépeket, melyekbe mindig beépítik a védjegyüknek számító monocoque üzemanyagtartályt, ülést és hátsó részt.
Legutóbbi Yard Built alkotásuk kapcsán Osvaldo és Alex célul tűzte ki, hogy egy teljesen új külsőt kölcsönözzenek a VMAX-nak, kihangsúlyozva és kihasználva annak drag versenyzési képességeit. Mint minden modelljükön, a CS_07 „Gasoline”-on is helyet kap a védjegynek számító monocoque egység. Mivel a VMAX üzemanyagtartálya az ülés alatt helyezkedik el, ezért egy ál-üzemanyagtartályt is beépítettek. A motor ezen része fémlemezből és kézzel készített, ami karcsúbb, vékonyabb és sportosabb, retro stílusú kinézetet eredményez.
A drag versenyzési hatás egyértelműen látszik a masszív, bordázatlan Mickey Thomson hátsó keréken, a kézzel készült rozsdamentes acél 4-2-es hengerfejeken, amelyek az egyedi, szabad folyású, karbon hangtompítóval ellátott SC Project kipufogórendszerhez csatlakoznak.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A CS_07 „Gasoline” egyedi küllős kerekeken gurul. Elöl egy 3,5×18-es kerék található 120/70×18-as Dunlop gumiabronccsal, míg hátul egy 6,0×18-as kerék sima felületű abronccsal. Megtartották a gyári fordulatszámmérőt, de egyedi alumíniumborítást kapott, az eredeti üzemanyagtartályt pedig egy gyönyörű, egyedileg készült alumíniumegységre cseréltek le, amelyen az it roCkS!bikes emblémája látható. A kézzel készített fém légterelő biztosítja a kiváló aerodinamikát, míg az LSL lábtartó-adapterek és a clip-on kormányrúd a megfelelő vezetési helyzetet. A Rizoma tanksapka és a K&N légszűrő némi extra csillogást hoz, a Brembo fék és kuplungmunkahengerek pedig új szintre emelik a gépet.
A Motogadget alkatrészek, köztük a markolatok, az m-kapcsoló és az m-blaze irányjelzők gondoskodnak róla, hogy ez az egyedi motorkerékpár tényleg kiemelkedjen a tömegből, a kézzel készült bőrülés az it roCkS!bikes logóval, pedig új mércét állít fel.