Vaslaki Tímea a Dudás Racing Team versenyzője
− Mi történt?
− Egy olajfolton csúsztam el, többen elestünk, dőltünk, mint a dominó. Ez nem lett volna akkora gond, de sajnos a mögöttem eleső versenyző motorja eltalált, feldobott, és megpörgetett a levegőben. Elvesztettem az eszméletemet, emiatt kerültem be a kórházba, ahol kiderült, hogy eltört a lábfejem, amit meg is kellett operálni.
− Mondják, hogy rögtön vissza kell ülni a motorra, amint lehetséges. Neked viszont várnod kell tavaszig.
− Majd a jövő szezonban kiderül, hogyan sikerült feldolgoznom az esést. A történtek után néhány hétig úgy gondoltam, abbahagyom, de az az igazság, hogy egyre jobban hiányzik a motorozás, pályázás, versenyzés.
− Mi az, ami hiányzik belőle?
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
− A pályamotorozás a teljes kikapcsolódást jelenti, miközben tele van kihívásokkal, a határaim feszegetésével, koncentrációval. Igazából nem hasonlíthatom semmi más tevékenységhez. Segít a fókuszálásban, a hétköznapi stressz levezetésében, fizikailag és mentálisan is fejleszt. Szeretek a motorral eggyé válni. Aminek még külön nagyon örülök, hogy sok kedves és érdekes embert ismertem meg a pályamotorozás és a versenyzés által.
− A rádióműsoraidban mely részét mutatod meg ennek a világnak?
− A versenymotorozás, pályamotorozás a fő téma. Elsősorban versenyzőket, de pályabírókat, szerelőket, fotósokat hívok meg. Jelenleg olyan párok lesznek a vendégeim, ahol mindketten versenyeznek. Ennek az előnyeiről és hátrányairól faggatom őket. Jönnek majd amatőr csapatok is, valamint gyakorlati kérdéseket szeretnék feszegetni, mint az egyesület-alapítás, szponzorálás stb. Nagy hangsúlyt fektetek a beszélgetések során a biztonságra, felhívjuk minden rádióhallgató figyelmét arra, hogy mekkora jelentősége van a motorozásban a ruházatnak és a motorok megfelelő műszaki állapotának. Próbálok minden motorost arra sarkalni, hogy ha tehetik, látogassanak ki a pályára motorozni, mert nagyon sokat lehet fejlődni a motorkezelésben, helyzetfelismerésben, koncentrációban. Illetve, ha valaki érdeklődik a hazai motoros mezőny irányt, jöjjön és szurkoljon, mert igazán jó élményben lehet része.
Motorok
Honda CBF 600 S 04
Honda CBR 600 RR’06
Suzuki GSX-R 600 K9
Eredmények
2009.
- Dunlop Trophy for Ladies / BRO Fun Racing értékelés év végi összesített 4. hely
2010.
- Dunlop Trophy for Ladies / BRO Fun Racing értékelés év végi összesített 1. hely
- MAMS Női Kupa év végi összesített 3. hely
- GSX-R Klub kupa Lady Cup év végi összesített 2. hely
- Road and ride kupa sorozat Suzuki 600 összetett 8.hely