fbpx

Vaslaki Tímea a Dudás Racing Team versenyzője

A Dudás Racing Team versenyzőnője, aki nemcsak a pályán diktál kemény iramot. A MotorosHang rádióban, Célra rá címmel, műsort is vezet.

A székesfehérvári hölgy hosszú utat tett meg, míg a HungaroRingen róhatta a köröket. A tehetség, kitartás, és a gyakorlás meghozta az eredményét, hiszen Timit jelenleg a legismertebb motorversenyző nők közé sorolják.

− Már gyerekkoromban magamba szívtam a benzingőzt. Nagypapám és édesapám is motoros volt. Viszont, anyukám nagyon féltett, így nagyon hosszú ideig kimaradt az életemből a motorozás. A tanulás és a munka volt az elsődleges, ezért elsikkadt az egész. Kivártam, míg meg tudtam magamnak venni az első motort, illetve azt, hogy időm is legyen ezzel a hobbival foglalkozni.

− De szerencsére mégis csak itt kötöttél ki!

Timi profilja a CsamClubon

− 2004-ben szereztem meg a jogsimat és az akkori párommal indultam neki a közúti motorozásnak. Persze, apukám és az öcsém is sokat segítettek. Hatalmas túrákat tettünk meg együtt itthon, és külföldön. Ausztriában, Horvátországban és Olaszországban is jártunk. A hazai utakon szerintem elég veszélyes motorozni, külföldön más, mert van kultúrája a motorozásnak, és jobban figyelnek egymásra az emberek.

− A versenyzés gondolata hogyan fogalmazódott meg benned?

− Pályázni 2009-ben kezdtem el egy Honda CBR 600 RR-rel. Annyira megtetszett, hogy rájöttem, sokkal testhezállóbb számomra a pálya, mint a közúti motorozás. Először Fehérvárról motorral jártam föl gyakorolni a Ringre. Az egyik edzés alkalmával hallottam, hogy a lányok számára külön versenyt írtak ki a 2009-es szezonban. Ekkor döntöttem úgy, hogy kipróbálom magam verseny körülmények között. Dudás Péter, a Dudás Racing Team vezetője, aki hosszú éveken keresztül a magyar motorversenyzés meghatározó alakja volt, rengeteg bajnoki címmel a tarsolyában, látott a pályán edzeni, és így bevett a csapatába. A 2010-es évet már a Dudás Racing Team színeiben versenyeztem végig egy Suzuki GSXR 600-zal. A szezon vége azonban nem sikerült túl jól, több kupa sorozat jó néhány versenyét ki kellett hagynom, mivel volt egy elég nagy balesetem.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x