KiemeltMotorokMotortesztek

Űrdongó változz át! Keeway RKF 125 2022 teszt

Első ránézésre látszik, hogy vagánykodásra termett. Hallásra is szépen duruzsol, mint egy igazi „nagy” motor. Hiába gondolják sokan, hogy egy kis köbcentis gép és csak kezdőknek való, benne igenis több van.

A Keeway RKF 125 versenysport ihlette futóműve impozáns, az erőt a merev, mégis könnyű vázon, a fordított első villán és a nagy teljesítményű, dupla féknyereges tárcsafékeken keresztül vezeti az aszfaltra elöl és hátul.

Már az első utamon hazafelé egy sportosabb indulásnál felágaskodott. Hazáig vigyorogtam.

Nagyon dinamikus az első 3 fokozatban. Igaz 6 sebességes, de ennek csak „pszichés” oka lehet. Max 100-110 a vége óra szerint. Kiválóan lehet vele akár a városi forgalomban haladni, akár a szerpentineken. Nagyon mozgékony és fordulékony. A csodás pesti kátyúkat is jól tompítja a fordított első villa, illetve az ülés alatt lévő rugóstag.

Keeway RKF 125 2022

Kimondottan tetszett rajta az elakadásjelző – ez valami kattanás nálam, mindig plusz pont.

Mélynövésűként a 160 centimmel is kényelmes. Igaz furcsa volt elsőre a lábtartó, amolyan krosszos feeling. Hátul és magasan van. Viszont az üléspozíció nálam nagyon bejön. Peckes, egyenes háttal való ülés. Így kevésbé hajlamos az ember ránehezedni a kormányra és hosszú távon a deréknak is jobb.

Vészfékeznem csak kétszer kellet, de tette a dolgát. Ő még nem ABS-es, hanem CBS van rajta. Ezt hamar meg lehet szokni.

Kis kézhez mérten is elég közel voltak a kezelőszervek, kényelmes. Nagy élmény volt vele menni, igazán designos. Persze nekem is feltűnt a hasonlóság egy „herceghez” (ti. KTM Duke – a szerk.), de gondoljunk arra, hogy ő a kisebb költségvetésű, szélesebb rétegnek szánt változat, jelentősen olcsóbb alkatrészekkel.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book
Keeway RKF 125 2022

És itt jön az „ócska kinai”-zóknak az érvem: Akinek Keeway, Benelli motorja van az ismerősi körömben, mind imádja és meg van vele elégedve. A motorral és a szakszervizzel is.

Lehet hozzá rendelni hátsó dobozt is, ami jól jöhet, mert az ülés alá max egy „A”-elsősegély csomag fér.

keeway rkf125 2022 motorteszt 16 keeway rkf125 2022 motorteszt 22 keeway rkf125 2022 motorteszt 14 keeway rkf125 2022 motorteszt 08 keeway rkf125 2022 motorteszt 20 keeway rkf125 2022 motorteszt 23 keeway rkf125 2022 motorteszt 19 keeway rkf125 2022 motorteszt 10 keeway rkf125 2022 motorteszt 21 keeway rkf125 2022 motorteszt 12 keeway rkf125 2022 motorteszt 07 1 keeway rkf125 2022 motorteszt 13 keeway rkf125 2022 motorteszt 07 keeway rkf125 2022 motorteszt 18 keeway rkf125 2022 motorteszt 24 keeway rkf125 2022 motorteszt 11 keeway rkf125 2022 motorteszt 24 1 keeway rkf125 2022 motorteszt 17 keeway rkf125 2022 motorteszt 09 keeway rkf125 2022 motorteszt 15 keeway rkf125 2022 motorteszt

Keeway RKF 125 2022 műszaki adatok

Kategória: Naked bike
Lökettérfogat: 125,0 cm3
Motortípus: Egyhengeres, négyütemű
Teljesítmény: 12,6 LE (9,2 kW)) @ 9500 RPM
Nyomaték: 10,0 Nm (1,0 kgf-m vagy 7,4 ft.lbs) 8500 RPM fordulatszámnál
Kompresszió: 11,6:1
Furat x löket: 54,0 x 54,5 mm (2,1 x 2,1 hüvelyk)
Szelepek: hengerenként 4
Üzemanyagrendszer: Befecskendezés
Gyújtás: TLI
Kenőrendszer: Nyomásfröccsenés
Hűtőrendszer: Folyadék
Sebességváltó: 6 sebességes
Sebességváltó típusa: Lánc (véghajtás)
Kuplung: Nedves többlemezes tengelykapcsoló
Váz típusa: íves rudas
Első felfüggesztés: Teleszkópos villa
Hátsó felfüggesztés: Lengőkar
Hátsó tengelytáv: 50 mm (2,0 hüvelyk)
Első gumiabroncs: 100/80-17
Hátsó gumiabroncs: 130/70-17
Első fékek: Egy tárcsafék
Átmérő: 260 mm (10,2 hüvelyk)
Hátsó fékek: Egytárcsás fékek
Átmérő: 220 mm (8,7 hüvelyk)
Kerekek: Hat küllős öntött ötvözetből készült kerekek
Száraz tömeg: 147,0 kg (324,1 font)
Teljesítmény/tömeg arány: 0,0858 LE/kg
Ülésmagasság: 810 mm (31,9 hüvelyk) Ha állítható, legalacsonyabb beállítás.
Teljes magasság: 1070 mm (42,1 hüvelyk)
Teljes hossz: 2030 mm (79,9 hüvelyk)
Teljes szélesség: 780 mm (30,7 hüvelyk)
Talajmagasság: 170 mm (6,7 hüvelyk)
Tengelytáv: 1345 mm (53,0 hüvelyk)
Üzemanyagtartalom: 10,00 liter (2,64 US gallon)
Indító: Elektromos
Műszerek:: Digitális műszerfal,
Fényszóró: LED-es

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Őszilé

Kezdő motorosként igyekszem minél többet motorozni. Gyűjtöm a kilométereket és a lehetőségeimet kimaxolva fizetős és ingynes képzéseken veszek részt, ha lehet más-más tematikájúak között mazsolázok.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük