fbpx

Ural kávézó

1ural 1Az Ural ezer meg ezer okot szolgáltat arra, hogy rajongói felfedezhessék azt, hogy milyen lehetőségeket rejtenek oldalkocsis motorjaik. Azok a motorosok, akik nem csak az oldalkocsis gépek, hanem a kávé nagy rajongó is egyben, most biztosan felkapják a fejüket a hír hallatán, és máris agyalni kezdenek, hogyan juthassanak hozzá a nem mindennapi extrával felszerelt Uralhoz.

Az extra funkció nem más, mint egy oldalkocsival egybeépített mini kávézó. Ha ezzel valaki megjelenik egy motoros bulin, tuti, hogy 10 percen belül hatalmas lesz a csődület, és az ámulatba esett emberek azonnal kávéra szomjaznak majd, így az egyedi Ural tulajdonosa máris egy kis extra bevételhez juthat.

A mobil kávézó ötlete Amerikából származik, ahol mint tudjuk, a nem mindennapi dolgokból nincs hiány. A texasi székhelyű Oak Cliff Coffee Roasters nevű cég egy helyi eseményen mutatta be először az Ural oldalkocsis motor és a mini kávézó házasságából született alkalmatosságot. Az Oak Cliff szolgáltatásai között szerepel házhozszállítás is, mely keretében frissen pörkölt kávé kerülhet a háztartások asztalaira. Ebben a feladatban is kiválóan ki tudja venni a részét az átalakított Ural.

Hogy mennyibe is kerül, hogy valaki belevágjon a szabadtéri-kávézó bizniszbe? Nem kell nagy összegekben gondolkodni. Ahhoz, hogy valaki buliról bulira roboghasson egy kávézóval, kezdésnek épp megfelel a legegyszerűbb, legolcsóbb, legkisebb felszereltséggel rendelkező Ural modell, az M70-es, mely ára 4 millió forint körüli összegbe kerül.

Az M70-es gyári oldalkocsi váza elég erős ahhoz, hogy a közel 200 kilós kávéfőző gépet átalakítás nélkül fel lehessen rá szerelni úgy, hogy közben 80 km/h-s sebesség mellett is biztonsággal lehessen közlekedni vele. Aki elszánt kávémániás, vagy csupán meglátja a dologban az üzletet, annak nincs más teendője, mint beszerezni egy ilyen orosz-amerikai csodát, és máris indulhat a legközelebbi motoros találkozóra, ahol főleg a reggeli órákban lesz nagy sikere, az előző estében megfáradt, még csipás szemmel, tétován botorkáló bikerek körében.

2ural 1

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkámat a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások