Hírek

Új Yamaha XV950 és XV950R

2014 yamahaA Yamaha most kitárja az egyedi átalakítások kapuját az XV950 és XV950R motorok esetében.

 

 

Az eredeti épített motorok jellegét és személyiségét friss, neo retró, japán külsőbe csomagolták a bobberek vevői előtt.

A kompakt és stílusos XV950 és XV950R alacsonyra helyezett ülésével kifinomult és agilis vezetési élményt biztosít, de megőrzi azt a bizonyos karaktert is, ami egy ilyen egyedi gép birtoklásának nélkülözhetetlen része.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A Yamaha letisztult stílusa és a látható fém alkatrészek a motorok nemes egyszerűségét hangsúlyozzák, a kéthengeres, V-elrendezésű blokk pedig a lendületes teljesítményről és a megkérdőjelezhetetlen megbízhatóságról gondoskodik.

Főbb jellemzők: továbbfejlesztett szívórendszer a kimagasló hatékonyságért; kompakt légszűrő a megnövelt nyomaték érdekében; megnövelt teljesítmény alacsony- és középes fordulatszám tartományban; a blokkot körülölelő, 2 az 1-be kipufogócső; gumicsillapítókkal ellátott kuplung a könnyű működtetés érdekében; rozsdamentes acél burkolatok; kettős bölcsőt formázó váz a könnyű kezelhetőség és mozgékonyság érdekében; 12 küllős, könnyűfém felnik opcionális ABS-szel; úszóágyazású, 298 mm-es hullámos tárcsák; 12 literes, könnycsepp alakú üzemanyagtartály.

A végletekig leegyszerűsített, mégis stílusos XV950 tökéletes belépőt jelent az egyedi átalakítások világába. Az XV950R ötvözi a bobberek laza stílusát, a továbbfejlesztett felfüggesztésnek köszönhető sportos jellemzőkkel.

A Yamaha XV950 és XV950R ősszel kerül a márkakereskedésekbe. Az XV950 esetében kérhető ABS-es kivitel is, míg az XV950R-nél az ABS a széria felszereltség része.2014 Yamaha XV950R

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük