EseményekHírekMotorkiállítás

Új szezon, új gépek, új élmények – Az AMTS idén is méltóképp indította az autós és motoros szezont

amts 2016 19Igazi autó- és motor-őrültek számára minden szezon kezdetekor valóságos ünnep az AMTS, mely számtalan érdekességgel, változatos programokkal várja évről-évre a benzingőzzel fertőzötteket. Aki vérbeli járműrajongó, annak ott van a helye. Aki idén kihagyta, az bánhatja.

Bánhatja, mert a szervezők mindent megtettek idén is azért, hogy mindenki megtalálja a számára legérdekesebb autót, motort és egyéb látnivalót, amire az év többi napján már nem lesz lehetősége. Ez a dózis csak a márciusi Autó, Motor és Tuning Show, azaz az AMTS alkalmával élhető át.

Idén is rekordszámú látogatóval büszkélkedhetnek a szervezők, mivel több, mint 55 000-en voltak kíváncsiak a járművek kavalkádjára. A kültéri rendezvények mellett, – motoros vezetéstechnikai bemutatók, Motokrossz Freestyle bemutató, Hungarian Stunt Riding Bajnokság, Gymkhana Országos Bajnokság – a hatalmas csarnokokban is hömpölygött az érdeklődők tömege. Az Carstyling.hu Tuning Show-t magába foglaló csarnok hangos volt a hifirendszerektől, és a számtalan érdekességet látván a szemlélődő könnyen gondolhatta úgy, hogy sosem ér a sorok végére, annyi minden van egy helyen, amit mindenképp látni kell.

Az egyik nagy attrakció a látogatók között kisorsolt BMW Z4 volt, mely a kiállítás ideje alatt, és annak helyszínén került átalakításra a nézők szeme láttára. Annak a szerencsés nyertesnek, aki végül hazavihette az egyedivé varázsolt kabriót, minden bizonnyal emlékezetes lett az idei AMTS.

Mint az elmúlt években megszokhattuk, most is rengeteg volt a látnivaló, így a veterán járművektől kezdve a high-tech csúcstechnikát felvonultató, modern autók és motorok is testközelben voltak láthatók, tapinthatók. Minden korosztály számára megvolt a megfelelő program, így a legkisebbek mini motorokon próbálhatták ki magukat, míg az idősebbeknek már azon járhatott az eszük, melyik új modellel fognak szerelembe esni a számtalan standon kiállított motorok közül.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A legnagyobb motorimportőrök most is képviseltették magukat, és az idei év újdonságaival ismertették meg a motoros közönséget. Többek között láthattuk az új Africa Twin-t, a Suzuki felfrissült SV650-esét is, míg a Kawasaki, a Yamaha, a BMW, a Ducati, az Aprilia, a Vespa, a Piaggio, a Honda, a Suzuki, a Harley-Davidson, a Husquarna, a Moto Guzzi és a Keeway is bemutatta 2016-os modelljeit. A motorok mellett rengeteg kiegészítőt forgalmazó cég is jelen volt, így a Budapest Motor Show összesen 71 kiállítóval és termékeikkel várta a szezonra felkészülni vágyó motorosokat.

A sok modern gép mellett az egyik pavilon igazi időutazással várta a régi motorok rajongóit. A Veterán Motor Kiállítás többek között a keleti blokk klasszikusaival, és a magyar motorkerékpár-gyártás emlékeit őrző gépekkel idézett ódon hangulatot, és egyben keltett nosztalgiát sok öreg motorosnak számára, akik a csúcstechnikák korszerű, lelketlen tökéletessége után valami igazán időtálló és múltba kalauzoló látnivalóra vágytak. Akik a közel 150 régi gép látványán felül többre voltak kíváncsiak, azok történelmi áttekintést nyújtó előadásokon vehettek részt, melyek során betekintést nyerhettek többek között a magyarországi motorkerékpár-gyártás múltjába is.

A régi autók szerelmesei sem csalódhattak, mivel a szuper sportkocsik és a tuning autók mellett gyönyörű szép veterán autókkal is szép számban lehetett találkozni. A mára már egyedivé vált veterán szériadarabok mellett friss építésű custom autók és motorok versengtek a legjobb helyezésért az immár 20. születésnapját ünneplő Épített Motorok és Autók Találkozóján, az EMAT-on.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük