EseményekKiemeltMotoros túra

Motoros túra 1×1, avagy hogyan készülj fel az első hosszabb utadra

keil rita motoros tura 4Megosztanék veletek néhány személyes tapasztalatot, amelyek remélem majd nektek is hasznotokra válnak, ha hosszabb motoros túrára készültök.

A motor műszaki állapotán túl érdemes sok más apróságra is odafigyelni, aminek fontossága majd épp az út során értékelődik fel.

Táskák

Az évek során nekem is változtak az igényeim, de sok függ a motor típusától, pl. milyen táska tehető rá, mi hol fér el.

Első külföldi útjaim során oldaltáska lógott a motoron. Ennél fontosnak tartom, hogy ne fix legyen, hanem olyan, amit bármikor lekaphatsz. (Akár ha az ülés felemelésével kell levenni, lényeg hogy ne odacsavarozott, mozdíthatatlan legyen.)

Miért? Ha kempingezel és a motor folyamatosan melletted van, semmi gond a fix táskával, de ha bérelt szállásod van, hiába bízol abban, hogy akár kint parkolva sem lesz semmi baja a járgánynak, de jó eséllyel a táska tartalmából szükséged lesz valamire. Nem kell egyesével szaladgálnod érte, vagy mindent az öledben behordani, s a másnap reggeli összepakolás is gyorsabb-könnyebb lesz ha egyszerűen a válladra kaphatod a motyód.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Extra tipp: Mindenemet nejlon zacskóba szoktam csomagolni, hogy egy nagy ázás esetén se érjen meglepetés, legyen mindig száraz váltóruhám.

keil rita motoros tura 3Jelenlegi motoromon már nem viszek magammal oldaltáskát csak egy vízhatlan hengert. Ez motoros boltokban is beszerezhető vagy túrafelszerelésekkel foglalkozó üzletben, hisz például a kajakosok is ilyet használnak.

Ez akkor is jól jöhet ha a már fent említett oldaltáskában nem férnek el a holmijaid, de ki is válthatsz vele minden mást, mert különböző űrméretekben létezik. Ha ezt az opciót választod, vegyél pár tartalék gumipókot is, és jól nézd körbe a motorod, hol tudod majd rögzíteni.
Egyetlen apró hátrány, hogy nincsenek benne rekeszek, mindent egyben dobsz bele, így érdemes odafigyelni mit milyen sorrendben teszel el, átgondolva mikor lehet rá szükséged.

 

Nincs még vége, lapozz!

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük