Vagány motoros nők 1949-ből
Hallottál már Loomis Deanről? Nem? Még ha nem is hallottad a nevét, fogadok, hogy láttad már a munkáit. Dean 1947-től a Life magazin fotósa volt egészen addig, amíg a magazin 1972-ben be nem szüntette heti megjelenését.
Loomis Dean a fotózást 1938-ban kezdte a Ringling Brothers and Barnum & Bailey cirkusz fotósaként, majd a második világháború alatt a csendes-óceáni légierő fotósaként szolgált, és a háború után az első néhány évben ismét a cirkusz sajtóügynökeként és fotósaként dolgozott. Ezzel azt akarom mondani, hogy Dean értett a fényképezőgéphez.
Dean 1947-ben kezdett a Life-nál, és hírnevet szerzett magának azzal, hogy a legszebb, legtermészetesebb és legőszintébb felvételeket készítette modelljeiről.
1949-ben készített egy fotósorozatot, amely női motorosokat és motorjaikat ábrázolja.
Az egyik képen férfiak és nők vegyes csoportja látható a Los Angeles-i Griffith Parkban. Az első sorban balról jobbra Lucille Meeker a Triumphján, Betty Drafton egy Velocette-en, és Cecelia Adams egy kézzel épített Frankenbike-on, amely egy 1938-as Indian Scout motorból áll egy Royal Enfield vázon, amit Royal Indianfieldnek nevezett el.
Adams a maga idejében egy komoly triálversenyző/terepversenyző volt. A motor egyedi felfüggesztéssel rendelkezik, amivel Cecelia a SoCal-szerte megrendezett off-road versenyeken vett részt. 1948 májusában első helyezést ért el egy női triálversenyen ezen a motoron a kaliforniai Monterey Parkban.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A motor még mindig él! Itt egy videó (állítólag) Adams régi Royal Indianfieldjének 2017-es indulásáról. A motor jelenleg Kristine Peach tulajdonában van a Four Aces Cycle-től.