fbpx

Triumph kiegészítők a kirakatban

A new yorki Bloomingdale áruház a Triumph Motorcycles céggel együttműködve legújabb kollekciójának háttereként a motorkerékpárokat választotta.

 

A Lexington és az 59. utca sarkán a dugóban araszolgatva nézegethetik a legendás angol motorokat a new yorkiak. A legújabb férfikollekció háttereként ugyanis a kirakatrendezők ennek a márkának a modelljeit választották. A Bonneville America, a Speedmaster és a Thruxton mellett a Rocket III is megtekinthető a férfiosztályon.

A kirakatban látható bukósisakokról a Bell Helmets gondoskodott, ezzel biztosítva a látvány valósághűségét. Az új installációval a hatalmas áruház az egyébként a ruhavásárlástól többnyire kategorikusan elzárkózó férfivásárlókat szeretné februárban az üzletbe csábítani.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkámat a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 szavazás
A cikk értékelése
Feliratkozás
Értesítés
guest
0 hozzászólás
Inline visszajelzések
Összes hozzászólás
0
Kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Szólj hozzá!x
()
x