fbpx

Triumph kiegészítők a kirakatban

A new yorki Bloomingdale áruház a Triumph Motorcycles céggel együttműködve legújabb kollekciójának háttereként a motorkerékpárokat választotta.

 

A Lexington és az 59. utca sarkán a dugóban araszolgatva nézegethetik a legendás angol motorokat a new yorkiak. A legújabb férfikollekció háttereként ugyanis a kirakatrendezők ennek a márkának a modelljeit választották. A Bonneville America, a Speedmaster és a Thruxton mellett a Rocket III is megtekinthető a férfiosztályon.

A kirakatban látható bukósisakokról a Bell Helmets gondoskodott, ezzel biztosítva a látvány valósághűségét. Az új installációval a hatalmas áruház az egyébként a ruhavásárlástól többnyire kategorikusan elzárkózó férfivásárlókat szeretné februárban az üzletbe csábítani.

Ajánlom másoknak is
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x