fbpx

Több száz motoros tesztelte a BMW modelljeit

bmw motor teszt civilekA BMW Motorrad Magyarország egy május végéig tartó, mintegy másfél hónapos nyereményjátékot szervezett a motorosok számára. A játék végén a tesztmotorozásra jelentkezők között a BMW három bukósisakot sorsolt ki, amit nemrég vettek át a szerencsés nyertesek.

 

„A tesztvezetésen az új „vizest”, a BMW R 1200 GS Adventure-t választottam, mert szerettem volna összehasonlítani a saját motorommal, ami egy „sima” 1200 GS. Sokkal jobban kezelhető az enyémnél, szinte „kezes bárány”.

Nagyon jól gyorsul, maximális biztonsággal lehet vele közlekedni. A terveim között már most szerepel a motorom lecserélése, és csakis a „vizes” Adventure jöhet szóba!

A nyereményt, a BMW GS bukósisakot az enduró jellegű motoromhoz választottam. Régóta szerettem volna egy könnyű, karbonszálas sisakot, és mivel ez a nagyvonalú lehetőség adódott, örömmel éltem vele. Nagyon kellemes viselet, élmény benne motorozni, az R 1200 GS Adventure-höz hasonlóan ezt is csak ajánlani tudom mindenkinek“ – mondta el az első nyertes, Pánczél Tibor.

A végül a BMW System 6 EVO bukósisakot választó Hidvégi Áron kedvence a BMW R NineT, „a hihetetlenül egyedi, letisztult retro stílusával”.

„Egyszerűen nincs rajta semmi felesleges légterelő vagy idom. Kevés motorról lehet elmondani, hogy egy igazi karakter, vagy egyéniség, de ez a modell ilyen. Miután a nyeremény ténye tudatosodott bennem, egyfajta eufórikus állapotba kerületem és a legstílusosabb sisakot szerettem volna kiválasztani, ez pedig a klasszikus nyitott BMW Legend (NineT) sisak lett volna, egy jó szemüveggel… tiszta ’70-es évek.

Később egyre inkább a racionális érvek kezdtek előtérbe kerülni, és miután sok jót hallottam a BMW System 6 EVO-ról, mind kényelem, mind csendesség terén, amellett döntöttem. Azóta voltam vele túrázni, városban is, és minden várakozáson felül teljesített.“

„A teszten egy BMW R 1200 GS modellt próbáltam ki. Jelenleg is egy hasonló, de már 9 éves motorom van, és kíváncsi voltam, hogy milyen lett több modellváltás után. Legjobban a sokkal kisebb erőt igénylő kuplung és az élénkebb gázreakció tetszett.

Nemrég vásároltam egy BMW System 6 EVO sisakot, ami túrázásra kiváló, de elég gyakran járok úttalan utakon, erdőben, ahová jobb egy könnyű, jól szellőző enduró sisak, ezért választottam a BMW GS modellt. A sisak átvétele után ebben jöttem haza 3 óra alatt és már ezen az első úton is kényelmes volt, sehol sem nyomott. Azóta is használtam és maximálisan meg vagyok vele elégedve” – osztotta meg az élményeit Pető Csaba.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x