HírekMotorok

Több MAX, mint valaha: Teljesen új Yamaha XMAX 300 Tech MAX

Teljesen új, 4,2 hüvelykes színes TFT-kijelző: Okostelefon-csatlakoztathatóság és navigáció

Az XMAX 300 Tech MAX-on a sportrobogók egyik leglenyűgözőbb műszerfala látható. Az intelligens, többfunkciós műszeregységben új, csúcstechnológiás, 4,2 hüvelykes, színes, több megjelenési módot kínáló TFT infotainment-kijelző működik, amely okostelefonnal összekapcsolható, és fedélzeti navigációs rendszerként is használható.

A beépített kommunikációs vezérlőegység (CCU) lehetővé teszi a motor és a vezető okostelefonja közötti Bluetooth-kapcsolatot, és a Yamaha ingyenes MyRide alkalmazásán keresztül (ha a telefont párosították) számos funkciót kínál.

A 4,2 hüvelykes, színes TFT-kijelző megjeleníti az üzeneteket, e-maileket és értesítéseket, lehet rajta zenét hallgatni, és számos más okostelefon-funkció aktiválható, így minden út egyedivé és még érdekesebbé tehető. A kijelzőn információk és szolgáltatások széles skálája érhető el, többek között hangerőállítás, időjárás, nyelvbeállítás, a motorral és az úttal kapcsolatos adatok és még sok más.

Yamaha XMAX 125 2023

Garmin navigációs rendszer*

A Garmin StreetCross alkalmazás okostelefonra történő telepítését és az XMAX 300 Tech MAX CCU-jához való párosítást követően használható a Garmin navigáció a 4,2 hüvelykes, színes TFT infotainment-kijelzőn. A modern rendszer helységnév és számos más módszer szerinti keresést tesz lehetővé az okostelefonon keresztül.

Az útvonal beállítása után a kormánykapcsolókkal lehet nagyítani és kicsinyíteni a nézetet. A Garmin StreetCross alkalmazás valós idejű információkat nyújt a forgalomról, sebességkorlátozásokról, a célállomás hőmérsékletéről, a hátralévő távolságról és a várható érkezési időről – valamint az esetleges veszélyekről, például közelgő éles kanyarokról.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

* A navigációs alkalmazás egyes országokban nem elérhető. Egyes országokban és régiókban a sebességkorlátozásokra, forgalomra stb. vonatkozó információk nem állnak rendelkezésre. Előfordulhat, hogy a sebességkorlátozási adatok nem frissülnek időben, illetve a sebességkorlátozások napszaktól függően változhatnak, például iskolák közelében vagy útépítéseknél.

Különálló, 3,2 hüvelykes LCD sebességmérő

A 3,2 hüvelykes LCD sebességmérő az új, 4,2 hüvelykes TFT-kijelző felett helyezkedik el, és könnyen leolvasható információkat nyújt – az infotainment képernyőtől teljesen külön, jól áttekinthetően. A különálló sebességmérő lehetővé teszi a több megjelenési módot kínáló TFT-kijelző változtatását, miközben a sebesség és az úttal kapcsolatos, más fontos adatok mindig láthatóak, függetlenül attól, hogy melyik képernyő van kiválasztva a TFT-kijelzőn.

Radikálisan új, X-alakú fényszóró és hátsó lámpa

Az XMAX 300 Tech MAX radikálisan új arculattal érkezik, jellegzetes, X-alakú fényszóró/helyzetjelző lámpával, amely csak ezen az új modellen látható. Az ultramodern megjelenés tökéletesen illeszkedik a teljesen új karosszériához, így a 2023-as gép azonnal felismerhető, és futurisztikus külseje egyértelműen megkülönbözteti a többi modelltől.

Az új, LED-es hátsó lámpában X-alakú féklámpa és integrált irányjelző található az elegáns és összehangolt megjelenés érdekében – az új, magasra helyezett első irányjelzőknek köszönhetően pedig a többi közlekedő könnyen észreveszi a sűrű forgalomban sávokat váltó motorost.

Új és alacsonyabb ülés

Az új XMAX 300 Tech MAX-on az ülés is megújult, hogy minden út kényelmesebb legyen, és a motoros lábai biztosabban leérjenek a talajra. Az ülés eleje más alakú lett, ami még könnyebbé teszi a robogó kezelését a gyakori megállást igénylő forgalmi helyzetekben.

A nagyméretű, ülés alatti rekeszben a bevásárlástól a tornafelszerelésig minden elfér, parkoláskor pedig 2 db zárt bukósisaknak** is van benne elég hely.

Az átdolgozott, keskenyebb és rövidebb ülés is hozzájárul az új modell kompaktabb megjelenéséhez.

 

Nincs még vége, lapozz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük