HírekMotorok

Több MAX, mint valaha: Teljesen új Yamaha XMAX 300 Tech MAX

Teljesen új, 4,2 hüvelykes színes TFT-kijelző: Okostelefon-csatlakoztathatóság és navigáció

Az XMAX 300 Tech MAX-on a sportrobogók egyik leglenyűgözőbb műszerfala látható. Az intelligens, többfunkciós műszeregységben új, csúcstechnológiás, 4,2 hüvelykes, színes, több megjelenési módot kínáló TFT infotainment-kijelző működik, amely okostelefonnal összekapcsolható, és fedélzeti navigációs rendszerként is használható.

A beépített kommunikációs vezérlőegység (CCU) lehetővé teszi a motor és a vezető okostelefonja közötti Bluetooth-kapcsolatot, és a Yamaha ingyenes MyRide alkalmazásán keresztül (ha a telefont párosították) számos funkciót kínál.

A 4,2 hüvelykes, színes TFT-kijelző megjeleníti az üzeneteket, e-maileket és értesítéseket, lehet rajta zenét hallgatni, és számos más okostelefon-funkció aktiválható, így minden út egyedivé és még érdekesebbé tehető. A kijelzőn információk és szolgáltatások széles skálája érhető el, többek között hangerőállítás, időjárás, nyelvbeállítás, a motorral és az úttal kapcsolatos adatok és még sok más.

Yamaha XMAX 125 2023

Garmin navigációs rendszer*

A Garmin StreetCross alkalmazás okostelefonra történő telepítését és az XMAX 300 Tech MAX CCU-jához való párosítást követően használható a Garmin navigáció a 4,2 hüvelykes, színes TFT infotainment-kijelzőn. A modern rendszer helységnév és számos más módszer szerinti keresést tesz lehetővé az okostelefonon keresztül.

Az útvonal beállítása után a kormánykapcsolókkal lehet nagyítani és kicsinyíteni a nézetet. A Garmin StreetCross alkalmazás valós idejű információkat nyújt a forgalomról, sebességkorlátozásokról, a célállomás hőmérsékletéről, a hátralévő távolságról és a várható érkezési időről – valamint az esetleges veszélyekről, például közelgő éles kanyarokról.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

* A navigációs alkalmazás egyes országokban nem elérhető. Egyes országokban és régiókban a sebességkorlátozásokra, forgalomra stb. vonatkozó információk nem állnak rendelkezésre. Előfordulhat, hogy a sebességkorlátozási adatok nem frissülnek időben, illetve a sebességkorlátozások napszaktól függően változhatnak, például iskolák közelében vagy útépítéseknél.

Különálló, 3,2 hüvelykes LCD sebességmérő

A 3,2 hüvelykes LCD sebességmérő az új, 4,2 hüvelykes TFT-kijelző felett helyezkedik el, és könnyen leolvasható információkat nyújt – az infotainment képernyőtől teljesen külön, jól áttekinthetően. A különálló sebességmérő lehetővé teszi a több megjelenési módot kínáló TFT-kijelző változtatását, miközben a sebesség és az úttal kapcsolatos, más fontos adatok mindig láthatóak, függetlenül attól, hogy melyik képernyő van kiválasztva a TFT-kijelzőn.

Radikálisan új, X-alakú fényszóró és hátsó lámpa

Az XMAX 300 Tech MAX radikálisan új arculattal érkezik, jellegzetes, X-alakú fényszóró/helyzetjelző lámpával, amely csak ezen az új modellen látható. Az ultramodern megjelenés tökéletesen illeszkedik a teljesen új karosszériához, így a 2023-as gép azonnal felismerhető, és futurisztikus külseje egyértelműen megkülönbözteti a többi modelltől.

Az új, LED-es hátsó lámpában X-alakú féklámpa és integrált irányjelző található az elegáns és összehangolt megjelenés érdekében – az új, magasra helyezett első irányjelzőknek köszönhetően pedig a többi közlekedő könnyen észreveszi a sűrű forgalomban sávokat váltó motorost.

Új és alacsonyabb ülés

Az új XMAX 300 Tech MAX-on az ülés is megújult, hogy minden út kényelmesebb legyen, és a motoros lábai biztosabban leérjenek a talajra. Az ülés eleje más alakú lett, ami még könnyebbé teszi a robogó kezelését a gyakori megállást igénylő forgalmi helyzetekben.

A nagyméretű, ülés alatti rekeszben a bevásárlástól a tornafelszerelésig minden elfér, parkoláskor pedig 2 db zárt bukósisaknak** is van benne elég hely.

Az átdolgozott, keskenyebb és rövidebb ülés is hozzájárul az új modell kompaktabb megjelenéséhez.

 

Nincs még vége, lapozz!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük