Tíz Z modellt mutat be a Kawasaki a 2024-es szezonra
A Z dinasztia a Kawasaki kínálatán belül alapvető márkacsalád, amelynek gyökerei egészen 1972-ig, a világot megváltoztató Super Four Z1 modellig nyúlnak vissza.
Sokak számára a Z a naked motorkerékpárok datumát jelenti, és a most bejelentett tizenkét gép, amely a 2024-es modellbemutató szezon részeként jelent meg, hangsúlyozza a Kawasaki elkötelezettségét a Z filozófia iránt.
Kawasaki Z H2 és Z H2 SE
A Z dinasztia élén a teljesítmény tekintetében a szemérmetlenül „arcba vágó” Z H2 és Z H2 SE, a Kawasaki egyedülálló, kompresszoros Hypernaked modelljei állnak. Ezek a Las Vegasban bemutatott motorok a show-hoz még többet tesznek hozzá azzal, hogy a Kawasakinál egyedülállóan kiegyensúlyozott, kompresszoros motorokkal izgalomba hozzák a motorosokat. És bár ez a csodálatos motor áll ezeknek a Z gépeknek a középpontjában, ennél sokkal többet is el lehet mondani.
A Z H2 fejlett elektronikai csomagja számos elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, mint például a kipörgésgátló, a kanyarvezérlés és az integrált fékrendszer, valamint egy IMU, amely a futómű tájolásáról ad visszajelzést számos vezetői segédeszköznek. Az elektronikus sebességtartó automatika és a gyorsváltó tovább növeli a vezetési kényelmet. Adjuk hozzá az okostelefon-kapcsolatot, a Brembo féknyergeket és a Sugomi stíluscsomagot, és a teljes színes TFT-műszerfallal felszerelt Z H2 le fog nyűgözni.
A csúcson pedig büszkén áll a Showa elektronikusan csillapított felfüggesztésével ellátott SE modell, amely Skyhook stabilitást és a legmodernebb technika szintjét kínálja a hihetetlen, a naked kategóriában vezető teljesítményhez. A Z H2 2024-es színe a frissített metál szénszürke/efántcsont szín, a Z H2 SE pedig újabb egy évig a metál matt grafénszürke/efántcsont/tükörbevonatú fekete színben pompázik.
Kawasaki Z900
Érthető módon – köszönhetően a világméretű sikertörténetnek – nem kevesebb, mint öt Z900 modell szerepel az új szezon kínálatában, mind Sugomi stílusú, Z lecsupaszított, agresszív megjelenéssel, mind pedig három RS modellel, amelyek a nagyapjukat, a Z1-et idézik.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az igazi motorosok motorjaként a Z900 és a Z900 SE egyedi Sugomi megjelenésű (a mérnöki és a stílusjegyek egyensúlyban vannak), valamint a 70 kW-os opció kényelmét kínálja azoknak, akik a Z létrán felfelé haladnak.
A teljesen LED-es világítással és színes TFT-mérőkkel, amelyek a Kawasaki Rideology alkalmazáson keresztül összekapcsolhatók a motoros okostelefonjával, a Z900 és az SE modell integrált vezetési módokkal és teljesítmény üzemmód kiválasztásával, valamint a KTRC kipörgésgátló három üzemmódjával rendelkezik.
Minden Z900-as modellben van segéd- és csúszókuplung, valamint a Kawasaki WorldSBK gépeken megtalálható technológiát alkalmazó vízszintes hátsó lengőkaros felfüggesztés.
Az SE modellnél a dolgok egy szinttel feljebb lépnek a nagy átmérőjű, aranyszínű, fordított villával és a távoli előfeszítés-szabályozóval ellátott Öhlins S46 hátsó lengéscsillapítóval. A fékezésről a Brembo első M4.32-es féknyergek, valamint a Brembo tárcsaféktárcsák és a rozsdamentes acélból készült fonott vezetékek gondoskodnak.
A Z900 és a Z900 70 kw színei 2024-re a frissített Metallic Spark Black/Metallic Matte Dark Gray, míg az Ebony/Metallic Matte Graphenesteel Gray marad, és egy új színváltozat debütál a Candy Persimmon Red/Ebony formájában. Az SE esetében egy frissített Metallic Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray/Candy Lime Green zöld kerettel lesz elérhető.