HírekMotorbemutatóMotorok

Tíz Z modellt mutat be a Kawasaki a 2024-es szezonra

Kawasaki Z H2 SE 2024A Z dinasztia a Kawasaki kínálatán belül alapvető márkacsalád, amelynek gyökerei egészen 1972-ig, a világot megváltoztató Super Four Z1 modellig nyúlnak vissza.

Sokak számára a Z a naked motorkerékpárok datumát jelenti, és a most bejelentett tizenkét gép, amely a 2024-es modellbemutató szezon részeként jelent meg, hangsúlyozza a Kawasaki elkötelezettségét a Z filozófia iránt.

Kawasaki Z H2 és Z H2 SE

A Z dinasztia élén a teljesítmény tekintetében a szemérmetlenül „arcba vágó” Z H2 és Z H2 SE, a Kawasaki egyedülálló, kompresszoros Hypernaked modelljei állnak. Ezek a Las Vegasban bemutatott motorok a show-hoz még többet tesznek hozzá azzal, hogy a Kawasakinál egyedülállóan kiegyensúlyozott, kompresszoros motorokkal izgalomba hozzák a motorosokat. És bár ez a csodálatos motor áll ezeknek a Z gépeknek a középpontjában, ennél sokkal többet is el lehet mondani.

A Z H2 fejlett elektronikai csomagja számos elektronikus vezérlőrendszert tartalmaz, mint például a kipörgésgátló, a kanyarvezérlés és az integrált fékrendszer, valamint egy IMU, amely a futómű tájolásáról ad visszajelzést számos vezetői segédeszköznek. Az elektronikus sebességtartó automatika és a gyorsváltó tovább növeli a vezetési kényelmet. Adjuk hozzá az okostelefon-kapcsolatot, a Brembo féknyergeket és a Sugomi stíluscsomagot, és a teljes színes TFT-műszerfallal felszerelt Z H2 le fog nyűgözni.

A csúcson pedig büszkén áll a Showa elektronikusan csillapított felfüggesztésével ellátott SE modell, amely Skyhook stabilitást és a legmodernebb technika szintjét kínálja a hihetetlen, a naked kategóriában vezető teljesítményhez. A Z H2 2024-es színe a frissített metál szénszürke/efántcsont szín, a Z H2 SE pedig újabb egy évig a metál matt grafénszürke/efántcsont/tükörbevonatú fekete színben pompázik.

Kawasaki Z 900 2024Kawasaki Z900

Érthető módon – köszönhetően a világméretű sikertörténetnek – nem kevesebb, mint öt Z900 modell szerepel az új szezon kínálatában, mind Sugomi stílusú, Z lecsupaszított, agresszív megjelenéssel, mind pedig három RS modellel, amelyek a nagyapjukat, a Z1-et idézik.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az igazi motorosok motorjaként a Z900 és a Z900 SE egyedi Sugomi megjelenésű (a mérnöki és a stílusjegyek egyensúlyban vannak), valamint a 70 kW-os opció kényelmét kínálja azoknak, akik a Z létrán felfelé haladnak.

A teljesen LED-es világítással és színes TFT-mérőkkel, amelyek a Kawasaki Rideology alkalmazáson keresztül összekapcsolhatók a motoros okostelefonjával, a Z900 és az SE modell integrált vezetési módokkal és teljesítmény üzemmód kiválasztásával, valamint a KTRC kipörgésgátló három üzemmódjával rendelkezik.

2024-ben érkezik a Kawasaki Eliminator Európába

Minden Z900-as modellben van segéd- és csúszókuplung, valamint a Kawasaki WorldSBK gépeken megtalálható technológiát alkalmazó vízszintes hátsó lengőkaros felfüggesztés.

Az SE modellnél a dolgok egy szinttel feljebb lépnek a nagy átmérőjű, aranyszínű, fordított villával és a távoli előfeszítés-szabályozóval ellátott Öhlins S46 hátsó lengéscsillapítóval. A fékezésről a Brembo első M4.32-es féknyergek, valamint a Brembo tárcsaféktárcsák és a rozsdamentes acélból készült fonott vezetékek gondoskodnak.

A Z900 és a Z900 70 kw színei 2024-re a frissített Metallic Spark Black/Metallic Matte Dark Gray, míg az Ebony/Metallic Matte Graphenesteel Gray marad, és egy új színváltozat debütál a Candy Persimmon Red/Ebony formájában. Az SE esetében egy frissített Metallic Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray/Candy Lime Green zöld kerettel lesz elérhető.

 

Nincs még vége, lapozz a folytatáshoz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük