KiemeltMotorokMotortesztek

Szeret, nem szeret – Honda NC750X 2021 teszt

Honda NC750X 2021 tesztAz én szememben ez volt a legnagyobb hátrány, ami miatt nem biztos, hogy vennék egy ilyet, max túrázósnak, ha állna mellette egy városi/terepen rohangálós is a garázsban. Akkor viszont mindenféleképpen!

A másik 2 hibája a plexi volt, ami pont a bukósisakra tereli a szelet, és a kormány-ülés kombó. A kormány ugyanis pont csak annyira van rossz szögben, hogy a 172 centimmel épphogy ne egyenesen üljek, hanem enyhén előre dőlve. Ettől egyrészt gyakran megfájdult a hátam, másrészt fájdalmas leégés hozta tudomásomra, hogy pont kilóg a derekam motorozás közben a kabátból…

Ezek a hibák némi beállítással, módosítással egyszerűen orvosolhatók.

Ennyit tehát a motor hátrányairól. Nézzük az előnyeit!

Teljesen beleszerettem…

Először is, mivel egy csajos oldalon vagyunk, fontosak a méretei: az ülésmagasság 800 mm, 30 mm-el alacsonyabb az elődjénél. Viszonylag karcsú az ülés, kényelmesen leér a láb telitalppal, sőt, az én lábam ki sem volt teljesen nyújtva.

A magas „tank” (ami valójában csomagtartó) és az alacsony ülés miatt olyan „beleülős” érzése van az embernek. A „tankba” jól bele lehet kapaszkodni combbal, ez ad egyfajta biztonságot, és a kanyarokban is könnyen kezelhetővé teszi.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Ahogy fentebb már írtam, 224 kilós tömege miatt parkolóban toligálásnál meg lassú tempónál kissé túlsúlyosnak érződik, de azért 50-60 km/óra fölött már jelentősen kikönnyül. 140 fölött meg olyan érzése van az embernek, mintha el akarna szállni.

Honda NC750X 2021 tesztAz automata váltó standard módban szinte észrevétlenül teszi a dolgát, csak húzod a gázt, és máris hoppá, fel sem tűnik, hogy 170-nél jársz tempóilag. Sport üzemmódban picit erősebben dobálja a sebességeket, nagyon élvezetes, dinamikus motorozást tesz lehetővé.

Sok tesztben olvastam, hogy zavaró, amikor a kanyar közepén vált az elektronika, szerintem ezt pikk-pakk meg lehet szokni, ráadásul kanyarban is olyan stabil, hogy egyáltalán nem életveszélyes a dolog.

 

A következő oldalon folytatódik, lapozz!

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

birge

Még a főiskolai évei alatt talált rá az oldalunkra, és akkor szerezte meg motoros jogosítványát is. Azóta több ezer kilométert tett már a motorja nyergében, ami jelenleg egy Suzuki DRZ400. Birge szövegelni is jól tud, amit jól bizonyít saját vállalkozása, a Webszovegek.hu.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük