fbpx

Szavazz a magyar vasra!

budapest motor festival 2016 1 209Battle of the Kings – a világ egyik legrangosabb versenye, ahol a Harley-Davidson Dark Custom motorművészet kiválóságai, az egyedi építésű custom motorok szállnak harcba egymással a végső győzelemért, a Custom King címért.

2016-ban a közép-kelet európai régióban 13 H-D márkakereskedés versenyzik, a harc elkezdődött, a custom gépekre április 18-ig lehet szavazni. A Harley-Davidson Budapest csapata idén egy minden ízében sportos, vagány, sötét vassal indul a megmérettetésen. Ismerd meg a magyar versenyzőt és szavazatoddal állj mellé a harcmezőn.

Adott egy gyári Sportster Iron 883, a dark custom család ikonikus tagja, amely önmagában is a nyers, koromfekete, lecsupaszított custom erő képviselője – hogyan lehet ebből még többet kihozni? A válasz egyszerű, nem kell más hozzá, mint szenvedély a motorozás iránt, lázadás a konvenciókkal szemben, egy merész koncepció és alázatos munka.

Motorépítésnél a művészi koncepció és a magas fokú szakértelem együttese hozza létre azt a műalkotást, amelyet később nem a múzeumok falán csodálhatunk meg, hanem valódi környezetében, az utcán, utakon, az aszfalton végigdübörögve.

 

Műszaki adatok: XL883N Iron

Évjárat
2016
Váz
Gyári H-D módosítva
Blokk
Gyári
Kormánykifli
custom
Első villa
H-D XR
Lengővilla
Gyári H-D XR módosítva
Első kerék
custom
Hátsó kerék
custom
Első lámpa
Gyári H-D Led
Hátsó lámpa
Zodiac Led
Fényezés
Sapka Művek
Kézi (egyedi) munka:
Fejidom, Tank, Faridom, Kipufogó
Különlegességek:
Szekunder hajtás lánc

Bemutatjuk a Harley-Davidson Budapest által épített custom gépet, a világverseny magyar versenyzőjét. Egy dögös, dinamikus, vagány és minden ízében sportos motort ismerhetünk meg, egy olyan gépet, amely már első látásra tűzbe hoz. A sötét vas minden apró részletében magában hordozza a dark custom stílusjegyeket és a lázadás esszenciáját.

 

Az inspirációt egy igazi klasszikus, a Willie G. Davidson által, a 70-es években épített Sportster XLCR adta, amely abban az időben nemcsak csúcsmodell volt, de egyben a dinamikus, sportos motor megtestesítője is. Az inspiráció másik forrását, egy ugyancsak klasszikus, de a filmművészet alkotása, a Mad Max film adta. Ennek eredőjeként a régi modellt 21. századi köntösbe burkolva, a legmodernebb technikával és teljesítménnyel ellátva született meg a custom motor.

Az átépítés során 85%-ban Harley-alkatrészek kerültek felhasználásra, így a vasról hamisítatlan Harley-stíluselemek köszönnek vissza. Összességében a motor formája kecses, de dögös, arányos, áramvonalas, néhol aszimmetrikus, ami miatt egyszerre harmonikus és egyedi.

 

A gyári- és a módosított custom alkatrészek harmóniája egy teljes egészet alkot. A lakk fekete fényezés, az egyedi, hangsúlyos fej- és faridom, és custom kipufogó együttese adja meg a motor dögös, vagány jellegét. Tovább hangsúlyozva a sportos design-t a szíjhatást láncra cserélték a tradicionális megjelenés jegyében és az egészet megfejelték az első és hátsó led-es fényszórók beépítésével.

 

A stíluselemek mellett a teljesítmény és használhatóság se szenvedett csorbát, a gép pont annyira van csak leültetve, hogy az éles kanyarokban, szerpentinen is a maximumot hozza. A hangja, a nyitott végű kipufogónak köszönhetően leginkább egy ’üvöltő sakálhoz’ hasonlít, csak erős idegzetűeknek ajánlott.

A sötét harcos élőben is megmutatkozik, március 18-20-ig a Budapest Motor Show-n lesz látható a Harley-Davidson standnál, nézd meg élőben, szavazz rá és segítsd győzelemhez a magyar motort.

budapest motor festival 2016 1 202budapest motor festival 2016 1 207budapest motor festival 2016 1 208budapest motor festival 2016 1 210

sportster iron dark custom 01sportster iron dark custom 02sportster iron dark custom 04sportster iron dark custom 05sportster iron dark custom 06sportster iron dark custom 07sportster iron dark custom 08sportster iron dark custom 03

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x