MotorbemutatóMotorok

Sárdagasztók a Kawától

A Kawasaki a 2011-es modellévben két új modellel igyekszik a crossmotorosok kedvére tenni.

Kawasaki KX250F: Jelentősen megújítva 2011-re

A KX250F már szériaállapotában is kiváló lehetőséget nyújt a tapasztalt versenyzőknek, hogy profi versenyeket is megnyerhessenek vele. A KX250F modell az elmúlt években sorra bizonyította képességeit a többszörös AMA Supercross és Motokrossz bajnoki címekkel, illetve az MX2 sikerekkel. A Lime Green versenyzők élmezőnyben tartása érdekében a Kawasaki mérnökei egy sor újítást végeztek el a blokkon és a futóművön, így növelve a KX250F győztes potenciálját.

Néhány fontosabb újdonság: akkumulátor nélküli, teljesen beállítható FI befecskendező rendszer, SFF első villa (Separated Function front Fork), új hátsó rugós tag és lengővilla, nagyobb tapadás és jobb kezelhetőség.

A nagyon merev alumínium váz, a futómű elemek és a beállítások mind-mind az irányíthatóság

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

megtartását célozzák meg nagy sebességű motorozásnál – főleg a hosszabb egyenesekben – így a tapasztalt versenyzők kellően ki tudják motorozni a gépet. A rajtnál kilövés egy olyan kulcsfontosságú tényező, ami megkülönbözteti az élboly tagjait a középmezőnyben ragadtaktól, így ennek érdekében futómű geometria és a pörgős négyütemű blokk széles erőtartománya a maximális hátsó kerék tapadás célját szolgálja.

Kawasaki KX450F: Alaposan átdolgozva 2011-re

A módosítások széles köre hivatott a KX450F-fel versenyzőket a mezőny elején tartani.

A 450F modellen a mérnökök számos teljesítménynövelő módosítást hajtottak végre a motorblokkon és a futóművön egyaránt. A KX 250F-hez hasonlóan a 450-es fejlesztésénél is fontos volt a magabiztos irányíthatóság nagy sebességnél, valamint a holeshot-hoz a futómű beállítása, és a nagy nyomaték elérése a teljes erőtartományban. A gyári tuning és FI (befecskendezés) segítségével a tapasztalt versenyzők mindkét modellel továbbra is az élbolyban küzdhetnek.

 

 

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük