Hírek

Új köntösben a BMW-k

K1300RacidgreenA bajor gyár több modelljéhez kínál új fényezéseket a 2011-es évtől. Ezzel egy időben azonban néhány eddigi fényezést megszüntet.

A változások a következők:

A BMW F800 ST esetében két új szín jelenik meg a színpalettán, a fekete (Sapphire black metallic) és a szürke/fekete (Light grey metallic/Sapphire black metallic/Granite grey metallic). Az éjkék és pezsgő fényezések megszűnnek.

A leendő BMW F 800 R tulajok számára három új színt álmodtak meg a designerek: sárga/fekete (Bright yellow metallic/Black satin gloss), szürke/fekete (Granite grey metallic/Black satin gloss) és fehér/kék/piros (Alpine white/Lupin blue metallic/Magma red). Ennél a modellnél a narancs és fehéralu fényezések, valamint a Chris Pfeiffer Edition szűnnek meg 2011-től.

A BMW S 1000 RR két új színben rendelhető majd meg, ezek a sárga (Sun yellow), valamint a szürke (Light grey metallic) fényezések. Az ezüst és méregzöld fényezést pedig kivonják a piacról.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A BMW K 1300 S modellek a 2011-es modellévtől az alábbi új színek rendelhetőek: piros/fekete (Magma red/Sapphire black metallic) valamint kék/fehér/fekete (Lupin blue metallic/Alpine white/Sapphire black metallic). A lávanarancs és a fekete/szürke/piros fényezések ezzel egy időben megszűnnek.

A BMW K 1300 R is két új színben kapható majd, ezek a méregzöld/fekete (Acid green metallic/Black satin gloss) és a fekete/szürke (Black satin gloss/Granite grey metallic matt) fényezések. Azonban a lávanarancs és selyem fényezések ezzel egy időben megszűnnek.F800RgreyF800RwhiteF800RyellowF800STblackF800STsilverK1300RblackK1300SblueblackK1300SredblackS1000RRgreyS1000RRyellow

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük