fbpx

Rózsaszín a mellrák ellen

mellrak 01A rózsaszín többet jelent puszta színnél a Harley-Davidson-nal motorozóknak, a márka rajongóinak, a gyártónak és kereskedőinek.

A Harley-Davidson Pink Label program 2010-ben indult, és mostanra több mint 1,3 millió dollárt gyűjtött össze azon szervezetek működéséhez, melyek a mellrák ellen küzdenek. Az ABCD (After Breast Cancer Diagnosis,), – mely azon személyeket segíti, akiknél diagnosztizálták a betegséget, – harmadik támogatottként csatlakozott a programhoz. Az NBCF (National Breast Cancer Foundation, Nemzeti Mellrák Alapítvány) és a YSC (Young Survival Coalition, azon fiatalok egyesülete, akik sikeresen gyógyultak ki a mellrákból) már eddig is a Harley-Davidson Pink Label program támogatottja volt, és segítették, illetve támogatták a betegségben érintetteket.

„Ennek az együttműködésnek az ereje megváltoztathatja a világot” – mondta Claudia Garber, a Harley-Davidson kereskedelmi igazgatója. „A Pink Label egy egész évre kiterjedő tevékenység, mellyel segítjük és támogatjuk azokat a bátor embereket, akik érintettek a mellrák által. Ezek az emberek inspirálnak minket abban, hogy mindig húzzuk a gázt, és ne álljunk meg soha.”

2015-ben a Pink Label program kiszélesedik abban, hogy a gyártó a rózsaszín szín jegyében készít több terméket is. Elsőként egy három az egyben bőrdzseki kapható majd. Mindegyik termék a változás erejével fog hatni.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 szavazás
A cikk értékelése
Feliratkozás
Értesítés
guest
0 hozzászólás
Inline visszajelzések
Összes hozzászólás
0
Kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Szólj hozzá!x
()
x