CsajokHírekMotoros divat

Robogó talpig kalocsaiban

szabo eva kalocsai robogo 4Szabó Éva neve már nem ismeretlen olvasóink számára, hiszen két évvel ezelőtt is írtunk már róla.

Akkor arról adtunk hírt, hogy Éva kitalálta saját fogyókúrás módszerét, amivel fél év alatt 50 kg-tól szabadult meg. Ennek köszönhetően könnyebben fel tudott már szállni kis endurójára, és már a nagyobb motor vásárlását tervezgette.

Sajnos egy banális balesetnek köszönhetően nem történt meg a motorvásárlás. Ugyanis egy éjszakai kocogás során belegabalyodott a saját cipőfűzőjébe, és olyan szerencsétlenül esett el, hogy combnyaktörést szenvedett és a csuklója is eltört. Ezután három hónap kórházi kezelés, majd a motor helyett tolókocsizás következett. Mivel időközben a cigarettáról is leszokott, 15 kg is visszaszökött rá.

Nem csoda hát, ha a családja erősen tiltakozott az nagy motorok ellen, így mostanra egyetlen kétkerekűje maradt, az Aprilia Scarabeo robogó, amit viszont szinte nap mint nap használ.

Éva Profilja a Fórumban!

Mivel sokáig Kalocsán élt és a népi pingálást is kitanulta, adódott az ötlet, hogy a robogóját is ezekkel a népi motívumokkal díszítse fel. Négy napig tartott, míg a mű elkészült. A módszere igen szokatlan volt, hiszen a motorfényezők általában darabjaira szedik a motorkerékpárokat, illetve az idomokat leszerelve fényezik. Ennek ellenére Éva inkább a kényelmetlen testhelyzeteket választotta, így a robogó a munka alatt mindvégig egyben maradt.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Persze a nagymotor vásárlásáról sem mondott le végleg, de a baleset után már sokkal körültekintőbben kell választania a testében lévő vasak miatt. Ahogy kérdésünkre elmondta, a fogyókúrás módszeréről készülő könyv is folyamatban van, úgyhogy biztos vagyok benne, hogy hamarosan újra hallunk róla.

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük