Rick’s Top Gun – Harapós a kicsike
Mióta Rick egy darabból készült öntött alumínium kerekeit első alkalommal bemutatták a 2005-ös faaker see-i European Bikeweek-en, népszerűségük folyamatosan nő. The „Seven Sins“ (hét bűn) fantázianevű modell sportos külsőt kölcsönöz a motornak, ahogy a szíjkerék és a féktárcsák is, ezért jól illenek a Ferrari stílusú fényezéshez.
A jól ismert lovas embléma a teljesítményre és az erőre utal, de a sebesség valódi bizonyítéka a hengereken található apró G&R logók. Günther Sohn Top Fuel versenyző az utóbbi időben Németország egyik legismertebb V-Twin tuningműhelyét vezeti. Az általa kifejlesztett Torquemaster (nyomatékbajnok) motorblokkok különböző teljesítményű variációkban megrendelhetők.
Akinek valaha volt már G&R módosított Twin Cam a feneke alatt, az tudja, hogy egy V2-es blokk mire képes. Az 1750 cm3-es változat, amit a 88 köbhüvelykes (1442 km3) motorból fúrtak fel, szintén nem kivétel ez alól. És ha jó erősen behúzzuk a PM hatdugattyús fékeket, amelyek dupla tárcsát szorítanak elöl, könnyen megérezhetjük a 260-as Metzeler hátsó gumi illatát.
Rick egyébként nem ajánlja a gondolkodás nélküli hátsókerék növelést. Szerinte az extrém széles kerekek esetében a látvány a motorozhatóság rovására mehet. A 260-as vastagság épp határeset: kellemes, széles hátsórészt mutat, miközben még nagyon jól fekszi az utat. Főleg, amikor a levegős teleszkópok megfelelő motorozási magasságba vannak emelve.
A Fat Boy gyári lábdeszkáit Rick’s előretolt lábtartórendszerre cserélték le. Mivel Rick tisztában van szakmája minden apró részletével, az ő kedvencei a Performance Machine (PM) pedálok, a V-Team kormány, a Kellermann irányjelzők, és az AS-Industries kipufogó rendszerei. Ezért a legtöbb Rick’s motorkerékpáron – ahogy ezen a motoron is – ezek az alkatrészek találhatók. Hogy a sportos külsőt még inkább kihangsúlyozza, az első fényszóró gyári HD maradt, de persze egy V-Rodról szerelték le.
Ahelyett, hogy Wild Air Hörby valamelyik saját tervezésű sötét motívumát választotta volna, a motor tulajdonosa inkább egy egyszerű, ugyanakkor klasszikus fényezést kért. A Ferrari-piros lakkozást hagyományos grafikus elemek bontják meg, olyasmik, amiket a nyolcvanas évek végén és a kilencvenes évek elején az Arlen Ness motorokon láthattunk. Ezt a koncepciót Hörby kirázta a kisujjából. A látványos piros rakéta így már nem csak a színében emlékeztet a nagy olasz legendára – az első közlekedési lámpánál kiderül, hogy ki a bajnok…
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |