Praktikus, stílusos és egyszerű megoldás a napi bejáráshoz: Yamaha Tricity 125/155
Csendes és intelligens új start/stop rendszer
A csendesebb és hatékonyabb indítórendszer fontos eleme az új Tricity 125 start/stop rendszerének, amely még csendesebbé és élvezetesebbé teszi a bejárásra tökéletes robogó használatát a városi forgalomban.
A start/stop leállítja a Tricity 125 motorját a közlekedési lámpáknál, majd automatikusan újraindítja a gázkar elfordítására. Az optimális hatékonyság érdekében az SGCU folyamatosan figyeli a körülményeket, hogy elkerülje a túl gyakori leállításokat és indításokat például dugóban, ahol a motoros akár másodpercenként megáll és elindul.
Stabil, háromkerekű futómű, két dönthető első kerékkel
A Tricity 125 az egyetlen háromkerekű robogó a 125 köbcentiméteres kategóriában, két dönthető első kereke fokozott stabilitást biztosít, kanyarokban és egyenes úton egyaránt. A két első kerék által biztosított extra tapadás és a három kerék nyújtotta magabiztos stabilitás egyedülálló vezetési élményt biztosít – a Tricity 125 ideális választás kezdő motorosok és kétkerekűről háromkerekűre váltók számára egyaránt.
Még több kép a Tricity 125-ről a galériában
Optimalizált LMW Ackermann kormánymű
A Tricity 125 első futóművének működési elve nagyon hasonló az elismert NIKEN Sport Tourer és a Tricity 300 futóművéhez. A Yamaha egyedi LMW Ackermann-kormányműve a 2022-es modellhez tovább finomodott, némileg átdolgozott geometriával, a nyomtáv (offset) módosításával. A mostani kialakítás biztosítja, hogy a két első kerék mindig koncentrikus íven fusson, még nagy dőlésszög esetén is, ami természetesebb és intuitívabb érzést biztosít, és megkönnyíti a motor íventartását.
A két első kerék és az átdolgozott első felfüggesztés magabiztossá teszi a Tricity 125 mozgását – különösen nedves vagy egyenetlen útfelületen. Ez a tulajdonság különösen fontos a Tricity 125-re B kategóriás jogosítvánnyal átülő, kezdők számára, akik autó vagy tömegközlekedés helyett választják a robogót, és még nincs sok motorozási tapasztalatuk.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Kényelmet és stabilitásérzetet nyújtó, új váz
A Tricity 125 váza megújult, számos ponton módosult, 60 mm-rel hosszabb lett a tengelytáv, újak a motortartók, javult az általános egyensúly, a kényelem és a vezetési élmény.
Bár a 2022-es konstrukció alapvető elrendezése ugyanaz, mint az előző modellnél, de a jobb torziós és hosszirányú merevség, illetve bizonyos szintű, szándékosan meghagyott rugalmasság együttesen jobb és természetesebb kezelhetőséget biztosít. A legújabb és átdolgozott karakterű LMW Ackermann kormánymű, az újonnan kifejlesztett váz nagyon jó vezethetőséget és kényelmet biztosít – még rossz minőségű vagy macskaköves úton is.
Javított, dupla lengéscsillapítóval ellátott hátsó felfüggesztés
A kényelmes és jó úttartás, valamint a kiváló lengéscsillapítási tulajdonságok érdekében a váz mellett a dupla lengéscsillapítóval ellátott, hátsó felfüggesztés is módosult. A hátsó lengéscsillapítók hosszabb, 90 mm-es úton járnak, a finom mozgású, progresszív felfüggesztés első osztályú kényelmet nyújt a vezető és az utas számára. A rugóerő és a csillapítás mértéke is nőtt, feszesebb és stabilabb lett a hátsó futómű – ami utassal és rossz minőségű, városi utakon is jótékonyan hat a motor viselkedésére.
Optimalizált kombinált fékrendszer (UBS)
A biztonságos megállás érdekében a Tricity 125-ön is kombinált fékrendszer (UBS) működik, amely a hátsó fék aktiválásakor mindkét kereket fékezi, és automatikusan elosztja a fékerőt a kerekek között. A 2022-es Tricity 125 UBS rendszerénél a kerekek közötti fékerő eloszlását tovább optimalizálták az egyenletes és stabil fékhatás érdekében.